Performancing Metrics

اطاعت از افکار نخبگان وظیفه اتاق بازرگانی است | اتاق خبر
کد خبر: 124389
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 17:00
اتاق نیوز - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر وظایف اعضای اتاق در حمایت از نخبگان گفت: وظیفه اعضای اتاق بازرگانی تنها حمایت از نخبگان نیست بلکه وظیفه اصلی اتاق اط...
اتاق نیوز - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر وظایف اعضای اتاق در حمایت از نخبگان گفت: وظیفه اعضای اتاق بازرگانی تنها حمایت از نخبگان نیست بلکه وظیفه اصلی اتاق اطاعت از افکار آنها است.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از فارس، سید عبد‌الوهاب سهل‌آبادی امروز در افتتاحیه رویداد کارآفرینی هم‌نت اظهار کرد: خوشحالم که امروز در جمع نخبگان و اندیشمندانی حضور دارم که به حق جوانان فداکاری هستند که تمام فکر و تلاششان برای شادی و آرامش این کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه نخبگان است که به مباحثی همچون آمایش سرزمینی توجه کنند، ادامه داد: نخبگان علل پیشتازی اصفهان در بیماری‌هایی همچون ام‌.اس و سرطان را بررسی کرده و چرایی غیر قابل کنترل بودن آلایندگی صنایع را نیز مطالعه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به حضور روز گذشته قائم مقام صدر اعظم آلمان در اصفهان اشاره و بیان کرد: به گفته این مقام آلمانی، مردم اصفهان در یک شهر رویایی و بی‌نظیر زندگی می‌کنند و شهر اصفهان و کشور ایران با وجود ظرفیت‌هایی که دارید چه نیازی به انرژی هسته‌ای است.

وی به همت تمام اعضای اتاق در رفع مشکلات اشاره و تصریح کرد: اتاق بازرگانی با تحولی که در هیئت مدیره ایجاد کرد همه همکاران هم‌پیمان شدند که در این 4 سال قید کارهای شخصی را زده و تنها برای خدمت‌رسانی و نجات اقتصاد کمک کنند.

سهل‌آبادی با تاکید بر وظایف اعضای اتاق در حمایت از نخبگان گفت: وظیفه اعضای اتاق بازرگانی حمایت در پشت سر شما نیست بلکه وظیفه ما اطاعت از افکار شماست.

وی اضافه کرد: ما در راه کمک به نخبگان از هیچ تلاش مالی و حمایتی دریغ نمی‌کنیم بلکه با دعوت از مسئولان امر به جمع شما تلاش می‌کنیم راهکارهای شما توسط آنان اجرایی شود.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید