Performancing Metrics

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 313666
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1394 - 17:54
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف حمایت از توسعه این نوع کسب و کارها و سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با آغاز ایام الله مبارک دهه فجر راه اندازی شد.

 

اتاق خبر: رضا باقری اصل روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) افزود: نشست های جامعی از ابتدای سال گذشته تاکنون با ذینفعان و اعضای زیست بوم کارآفرینی در سازمان برگزار شد و برهمین اساس ساختار سازمانی و طرح کسب و کار مرکز در پروژه 'تدوین ضوابط و معیارهای ایجاد مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا' براساس اصل مداخله نکردن دولت در حوزه تصدی گری و افزایش حمایت های منسجم از بخش خصوصی طراحی شد.
وی ترویج و تسهیل ارزش آفرینی، بررسی و تلاش برای توسعه بازار، تیم سازی، شبکه سازی و هم افزایی، خدمات و مشاوره کسب وکار، خدمات و مشاوره قانونی را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد و افزود: ارتباط مستقیم با بازیگران مختلف بازار و صنعتگران بخش فاوا با توسعه این مرکز برقرار می شود.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ باقری اصل افزود: مرکز مذکور درگاهی برای تجمیع حمایت های دولت از کسب و کار های نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) است و براساس اختیارات و مقررات تدوین شده به ویژه آیین نامه توسعه و گسترش کاربردهای فاوا (مهرماه 1394) در تلاش برای افزایش همکاری ها و هماهنگی های بین بخش دولتی و غیر دولتی خواهد بود.
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پاسخگویی به نیاز اعضای زنجیره ی ارزش زیست بوم کسب و کارهای نوپای فاوا اهداف این مرکز است وتلاش دارد با همفکری بخش خصوصی برای بهینه سازی راهکارهای ملی چاره جویی کند.
باقری اصل خاطرنشان کرد: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا در تلاش برای حفظ تعادل بازار در بخش های مختلف زیست بوم این نوع کسب وکارها بوده و برای تقویت حلقه های ضعیف تر زیست بوم فعالیت خواهد کرد.
وبگاه مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا با نشانی اینترنتی www.ictstartups.ir به منظور شناسایی و ارتباط با بازیگران صنعت فاوا طراحی شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید