Performancing Metrics

۱۴ پرونده تخلف انتخاباتی در فارس تشکیل شد | اتاق خبر
کد خبر: 317343
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 09:37
رئيس كل دادگستری استان فارس گفت: ۱۴ پرونده تخلف انتخاباتی در فارس تشکیل شده که نشان‌دهنده حساسیت دستگاه‌های قضایی، امنیتی، نظارتی و اجرایی در امر انتخابات است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس،علی القاصی در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان، افزود: تلاش داریم با اعمال دقیق قانون، فضایی ایجاد كنيم تا اعتماد عمومی حاصل و صالح‌ترین فرزندان این انقلاب جهت خدمت به مرز و بوم اسلامی به انتخاب مردم، برگزیده شوند.

وی ادامه داد: دادگستری استان با تشکیل ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در تمام حوزه‌های قضایی استان اقدامات ویژه‌ای را در راستای صیانت از آرای مردم به انجام رسانده که در این راستا ۱۴ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به حساسيت‌های موجود در خصوص انتخابات، شرایط کنونی را متفاوت با هر زمان دیگری ارزيابی و اضافه كرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های گوناگون تلاش کرده به این نظام ضربه وارد کند و برای این مقصود شوم خود شیوه‌های متفاوتی را به کار گرفته است .

القاصی مهر با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان به مسئله نفوذ، گفت: این بار حربه دشمن تغییر کرده است و تأکید رهبر معظم انقلاب بر بصیرت بیشتر و شناخت دشمن و برگزاری یک انتخابات رقابتی و سالم نیز در راستای مقابله با این طرفند جدید دشمن است.

وی با بیان اینکه هرکجا روحیه انقلابی حاکم باشد دشمن هراسناک خواهد بود، گفت: شاهد این مدعا تلاش‌های استکبار در مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات است .

رئیس کل دادگستری استان فارس حضور پرشور با روحیه انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو  را زمینه ساز یأس دشمنان و شکست دوباره توطئه‌های شوم آنان ارزیابی و اضافه كرد: همه مسئولین و دست‌اندرکاران انتخابات باید تلاش كنند از آرای مردم صیانت كنند، چرا که این نظام خون بهای هزاران شهیدی است که ارزشمندترین گوهر وجودی خویش را تقدیم حیات این انقلاب كرده‌اند.

براساس اين گزارش، در سفر يك‌روزه القاصي‌ به استهبان، ساختمان جدید دادگستری اين شهرستان را افتتاح كرد.

اين ساختمان در سه طبقه  با زیربنای ۱۷۵۰ متر مربع و با هدف جبران کمبود فضای اداری و ارائه بهتر خدمات قضایی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ريال احداث شده است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید