Performancing Metrics

انتقاد شدید از نوبخت به خاطر تجاری سازی تراریخته‌ها در اتاق بازرگانی | اتاق خبر
کد خبر: 317611
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 08:51
رئیس انجمن ارگانیک ایران با انتقاد نسبت به عدم توجه دولت به سیاستهای اصل ۱۱۰ قانون اساسی، ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم، نسبت به اظهارات یکی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور واکنش نشان داد.

اتاق خبر:  صبح امروز جلسه ای با حضور اعضاء اتاق بازرگانی ایران و محمد باقر نوبخت، برگزار شد. در این جلسه سیدرضا نورانی، رئیس انجمن ارگانیک ایران، با انتقاد شدید نسبت به عدم توجه دولت به سیاستهای اصل 110 قانون اساسی، ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم، نسبت به اظهارات یکی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور واکنش نشان داد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی در ادامه نسبت به برنامه ریزی کلان کشور برای ترویج محصولات عقیم و پرریسک تراریخته، مندرج در صفحه 360 لایحه برنامه ششم توسعه کشور، مبنی بر «تولید انبوه و تجاری سازی محصولات تراریخته با اولویت پنبه و برنج» انتقاد کرد، و آن را مغایر با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری عنوان نمود.

بر اساس این گزارش، این انتقادات نورانی با تأیید، و تشویق اعضاء اتاق بازرگانی ایران همراه بود، که اعتراض فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی را نسبت به این موضوع به نمایش گذاشت.

نوبخت به حضار قول داد، که در اولین فرصت نشستی با اعضاء انجمن ارگانیک ایران برگزار کند، و درخصوص انتقادات علمی، فنی و اقتصادی آنها به رهاسازی و کشت محصولات تراریخته پاسخگو باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید