Performancing Metrics

اجرای طرح نوروزی پلیس راه در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند | اتاق خبر
کد خبر: 323327
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1394 - 06:48
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح نوروزی پلیس راه در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

اتاق خبر- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح نوروزی پلیس راه در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

سرهنگ محمد مرادی در دومین جلسه ستاد خدکات سفر استان کرمانشاه «ویژه نوروز» که عصر امروز پنجشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش نوروزی همزمان با سراسر کشور ۲۵ اسفند در کرمانشاه برگزار می‌شود و پلیس راه استان برای این مهم از آمادگی کامل برخوردار است.

سرهنگ مرادی افزود: پیشنهاد می‌شود در ایام نوروز همچون تجربه‌ای که در پیاده‌روی بزرگ در استان کسب شد در مسیرهای پرتردد مکان‌هایی همچون ایستگاه‌های صلواتی برپا شود تا رانندگانی که مسیرهای طولانی را رانندگی نمودند در بین مسیر استراحت و توقف کوتاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، گفت: بیشترین مشکلی با آن مواجه هستیم روز ۱۳ فروردین روز طبیعت در بیستون است که از ساعت ۵ صبح سفرها شروع می‌شود و نزدیک بعداز ظهر با حجم بسیار بالایی از ترافیک در برگشت مواجه می‌شویم که باید تدبیری برای این مهم نیز اندیشیده شود.

سرهنگ مرادی در خصوص طرح نوروزی گفت: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود و نیروهای ما در محورهای مواصلاتی استان با آمادگی کامل حضور خواهند یافت.

نماینده کمیته انتظامی ستاد سفر استان کرمانشاه در این نشست به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقبال از نوروز اشاره و بیان کرد: در ایام نوروز ۴۷ ایستگاه پلیس در جاده‌های ورودی و خروجی استان  مستقر خواهند شد.

سرهنگ برزو محمدی همچنین از افزایش دوبرابری گشت‌های نامحسوی در استان کرمانشاه طی ایام نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: ۳۰ دستگاه خودرو برای گشت نامحسوس باید فراهم شود.

نماینده جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این نشست از استقرار ۲۲ پایگاه امدادی در ایام نوروز در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲۰ پایگاه راهنمای مهمانان نوروزی، ۷ ایستگاه نماز نیز در استان ایجاد می‌شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید