Performancing Metrics

دانش آموزان نابینا صاحب دستگاه تایپ پرکینز می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 331868
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 13:03
رئیس سازمان استثنایی آموزش و پرورش کشورگفت: برای نخستین بار دستگاه تایپ پرکینز با اولویت نابینایان دوره متوسطه اهدا می شود.

اتاق خبر: مجید قدیمی ر درباه ی خدماتی که به دانش آموزان نابینا و نیمه بینا داده می شود گفت: در صورتی به دانش آموزان نیمه بینا تبلت داده می شود که  کارشناسان ما تشخیص دهند که تبلت برای آنان مفید است.

وی افزود: دانش آموزان نابینا در زمینه حمایتی اعتراضی داشتند که اعتراض به حقی است چراکه به  ناشنوایان، معلولین و نیمه بینایان خدماتی را از جمله سمعک،کاشت حلزون، ویلچر و تبلت ارائه داده ایم اما تاکنون خدماتی به نابینایان داده نشده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: در زمینه حمایت از دانش آموزان نابینا برنامه حمایتی اختصاص دستگاه پرکینز را داریم یعنی می خواهیم به آنان دستگاه تایپ برقی بدهیم.

وی تاکید کرد: بسته کامل این دستگاه هرچند پر هزینه است و هر بسته ۶ میلیون تومان برآورد شده است اما از سال تحصیلی آینده دستگاه تایپ پرکینز را به دانش آموزان نابینا اهدا می کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کمترین تعداد دانش آموز استثنایی نابینایان هستند که ۳ هزار دانش آموز نابینا در مدارس ما مشغول به تحصیلند.

وی بیان کرد: دستگاه پرکینز با اولویت نابینایان دوره متوسطه داده می شود و تا ۵ سال آینده این دستگاه را به تمام دانش آموزان نابینا خواهیم داد.

منبع:مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید