Performancing Metrics

مدیران نمی‌خواهند مشکلات حل شود | اتاق خبر
کد خبر: 334601
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 16:26
علی عسگری:
هافبک سیاه جامگان می گوید ظاهرا مدیران این تیم قصد ندارند مشکلات این تیم را به پایان برسانند، علاوه بر اینکه ما تاکنون پولی دریافت نکرده ایم، زمین برای تمرین و رختکن هم نداریم.

به گزارش اتاق خبر، حمیدرضا علی عسگری در رباطه با اوضاع تیم و بازی های خوب خود در سیاه جامگان به صحبت پرداخت. وی گفت: با آغاز بازی های دور برگشت تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم بازی های خوبی ارائه دهیم و با امتیاز خوب در لیگ بمانیم، اما همه دیدند که ما در بسیاری از بازی ها بدشانسی آوردیم و با گلهایی که در دقایق پایانی پذیرفتیم نتیجه بازی را از دست دادیم، در بازی برابر پرسپولیس و فولاد با گل دقایق آخر بازی را باختیم و در بازی برابر سایپا نیز نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و بازی مساوی شد.

وی در رابطه با بازی های خوب خود در سیاه جامگان گفت: خدا را شکر، من همه تلاش خودم را می کنم که بتوانم بیشترین اثرگذاری را برای تیمم داشته باشم و پس از حضور در سیاه جامگان هم توانستم چند پنالتی بگیرم و پاس گل ارسال کنم اما در نهایت چیزی که مهم است نتیجه گیری پایانی است که امیدوارم با موفقیت تیمم تمام شود، بهرحال من همیشه تلاشم را می کنم تا درخدمت تیمم باشم.

هافبک مشهدی ها در رابطه با اوضاع مالی نامساعد این تیم گفت: متاسفم که این را می گویم اما ظاهرا مدیران این تیم قصد ندارند مشکلات این تیم را به پایان برسانند، ما تاکنون پولی دریافت نکرده ایم هیچ، زمین برای تمرین و رختکن نداریم، نمی دانم چرا آقایان عباسی به دنبال برطرف کردن مشکلات نیستند و حداقل یک زمین تمرین مهیا نمی کنند.

علی عسگری ادامه داد: همه می بینند که ما در بازی ها حضور پیدا می کنیم و در تمرینات حاضر می شویم ولی نمی دانند چه مشکلات مالی بازیکنان دارند، ما با سختی در بازی ها حاضر می شویم و شک نکنید اگر فرهاد کاظمی سرمربی این تیم نبود در یک بازی هم نمی توانستیم حضور پیدا کنیم، اگر می بینید که تاکنون کار به اعتصاب کشیده نشده به خاطر شخص آفای کاظمی است، وقتی ایشان می گویند به تمرین بیایید همه بازیکنان در تمرینات حاضر می شوند.

او در پایان گفت: بهرحال مدیران باشگاه باید فکری به حال تیم بکنند و به دنبال حل کردن مشکلات باشند، این تیم اکنون در کورس افتادن است و کار بسیار سخت شده امیدوارم تا دیر نشده به داد تیم برسند. هرچقدر هم امیدوار به ماندن باشیم باید بازیکنان وضعیت روحی و روانی مساعدی داشته باشند. هرچند که علی رغم تمام این صحبت ها باید بگویم شک نکنید با بودن فرهاد کاظمی ما می توانیم در لیگ بمانیم.

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید