Performancing Metrics

۲۷۰۰ تعاونی در زنجان فعال است | اتاق خبر
کد خبر: 336443
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 22:16
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از فعالیت ۴ هزار و ۸۰ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها دو هزار و ۷۰۰ تعاونی فعال است.

اتاق خبر- مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از فعالیت ۴ هزار و ۸۰ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها دو هزار و ۷۰۰ تعاونی فعال است. 

احمد غریوی  از فعالیت چهار هزار و ۸۰ تعاونی در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد تنها دو هزار و ۷۰۰ تعاونی فعال است. ۴۵۰ تعاونی بانوان در استان وجود دارد که از این تعداد تنها ۲۵۰ تعاونی فعال است و بیشتر بانوان در تعاونی خدمات فعالیت دارند. 

مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به فعالیت مراکز کاریابی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان ۲۰ دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی وجود دارد و سه دفتر کاریابی بین المللی فعال هستند. 

غریوی به توسعه مراکز کار یابی در استان اشاره کرد و یادآور شد: تعداد مراکز کاریابی داخلی افزایش می یابد و باید فرهنگ کاریابی در استان تقویت شود و واحدهای تولیدی و خدماتی نیروهای خود را از این مراکز استفاده کنند. 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از تشکیل کمیته تعاون در استان خبر داد و گفت: برای تحقق برنامه‌ها و اجرای راهبردها، کمیته تعاونی را تشکیل دادیم که مورد تایید استاندار نیز قرار گرفت و با همکاری دستگاه‌های اجرایی قصد داریم در راستای تحقق اهداف پیش برویم.

وی افزود: تعاون زنجان در بین سایر استان‌ها رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید