Performancing Metrics

بزرگ‌ترین پروژه عمرانی راه اردبیل در شش محور فعال شد | اتاق خبر
کد خبر: 366882
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 19:26
فرماندار مشگین شهر از فعال‌سازی بزرگ‌ترین پروژه عمرانی راه استان یعنی چهار بانده جاده اردبیل – مشگین شهر در شش محور خبر داد.

اتاق خبر: ابراهیم امامی  توسعه گردشگری شهرستان مشگین شهر را منوط به توسعه راه‌های این شهرستان دانست و افزود: به همین منظور چهاربانده اردبیل – مشگین شهر در شش محور اجرا می‌شود.

وی با تأکید به اینکه پنج کیلومتر اول این محور آماده و زیرخط ترافیک است، ادامه داد: به منظور اجرای این پروژه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: تلاش ما بر این است که ۲۲ کیلومتر از این مسیر تا سه‌ماهه اول سال ۹۶ زیرخط ترافیک رفته و آماده استفاده مسافران باشد.

به گفته امامی این مسیر به عنوان پیشانی ورود به استان اردبیل از محور شمال غرب کشور و از استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود و در توسعه استان در سند چشم‌انداز اهمیت ویژه دارد.

وی در خصوص چهاربانده مشگین شهر- پارس‌آباد نیز ادامه داد: اجرای این مهم پیگیری می‌شود و به دلیل اینکه می‌تواند در ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی مشگین شهر مؤثر باشد، مصمم به اجرا هستیم.

فرماندار مشگین شهر گفت: در راه‌های اصلی مناطق گردشگری به ویژه تعریض محور گردشگری قینرچه مصمم هستیم طرح‌های سرمایه‌گذاری به اجرا درآید.

امامی افزود: تعریض و بهسازی این مسیر تا پایان شهریور انجام می‌شود و در ادامه محور قوتورسویی و شابیل در اولویت بهسازی قرار می‌گیرد. منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید