Performancing Metrics

محکومیت حمله انتحاری در عراق که منجر به شهادت چند ایرانی شد | اتاق خبر
کد خبر: 376931
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 11:58
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر ازجمله چند تکنیسین ایرانی شدرا به شدت محکوم کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد را به شدت محکوم کرد.

قاسمی ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید از این اقدام وحشیانه، به خانواده های قربانیان، بخصوص خانواده شهدای ایرانی این حمله سبعانه تسلیت گفت و با تمامی بازماندگان شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تروریست ها در عراق نفس های آخر را می کشند و انجام عملیات تروریستی کور و کشتار غیرنظامیان بیگناه انتقامی است که در برابر شکست های مفتضحانه خود در میدان های نبرد می گیرند.

وی در خصوص تعداد دقیق شهدا و مجروحان ایرانی این جنایت نیز گفت: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل در حال پیگیری موضوع است؛ اما آمار اولیه از شهادت ۴ ایرانی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر حکایت دارد که به محض دریافت اطلاعات نهایی و دقیق به آگاهی عموم خواهد رسید.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید