Performancing Metrics

سهمیه آرد نوشهر پاسخگوی نیاز مردم نیست | اتاق خبر
کد خبر: 453230
تاریخ انتشار: 15 تیر 1401 - 11:59
نوشهر- زرودی، فرماندار نوشهر با بیان اینکه سرانه آرد شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست، از افزایش ۳۰۰ کیسه ای سهمیه آرد خبر داد.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار بازار نانوایی را یکی از مهمترین مشاغلی دانست که با سلامت مردم در ارتباط هستند و تاکید کرد: اهتمام ویژه بر انجام اقدامات لازم برای رعایت ضوابط بهداشتی توسط نانوایی ها و همچنین نظارت مستمر از عملکرد آنان بسیار ضروری و حیاتی است.

وی افزود: در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نبوده و نیست و باید تمام توان و تلاش خود را در این زمینه بکار بگیریم.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان نوشهر ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان نوشهر و حضور جمعیت شناور و غیربومی میلیونی در این شهرستان سرانه آرد حاضر اصلا جوابگو مصرف مردم نیست و با پیگیری صورت گرفته ۳۰۰ کیسه آرد بر سهمیه آرد نوشهر اضافه شد و مجدد پیگیری ها ادامه خواهد داشت و باید توزیع عادلانه آرد در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نوشهر گفت: باتوجه به تعطیلی خودسرانه بعضی از نانوایی ها در سطح شهر نوشهر و بخش مرکزی نوشهر، باید تمهیداتی اندیشه شود، سهمیه آرد روزهای تعطیل آنان در بخش خانه پزهای بخش کجور توزیع شود.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان نوشهر در ادامه خواستار ساماندهی عادلانه حقوق به پرسنل نانوایی سطح شهرستان شده و گفت: باید برای حوزه کارگران شاغل در نانوایی ها فکر اساسی شود.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید