Performancing Metrics

آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 453907
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1401 - 09:40
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

 به گزارش اتاق خبر به نقل از اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله‌های شرقی تهران مثل تهرانپارس، مجیدیه، پیروزی و نیروهوایی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرقی تهران این است که دارای بافت مسکونی گسترده همراه با دسترسی به امکانات رفاهی متنوع می‌باشد.

در این گزارش خانه‌های ۱۰۰ متری شرق تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

واحد آپارتمانی نوساز در مجیدیه با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نیروهوایی را دارید، میتوانید واحدی نوساز با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این محله می‌خواهید می‌توانید واحدی ۱۱ ساله با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، میتوانید واحد آپارتمانی ۹۰ متری که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۹۰ متری در تهران‌نو که ۲۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان پرداخت کنید.

اگر علاقه به خرید واحد آپارتمانی نوساز در تهرانپارس‌شرقی دارید، می‌توانید واحدی ۹۹ متری همراه با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

و اگر قصد سرمایه گذاری در محله نارمک را دارید می‌توانید واحدی ۹۹ متری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را با بودجه ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر بودجه کمتری برای خرید خانه در اختیار دارید میتوانید واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۹۹ متر و ۲ اتاق خواب را در همین محله به قیمت ۳ میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

نظرات
ADS
ADS
پربازدید