Performancing Metrics

قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / سکه امامی ۳۶ میلیونی شد! | اتاق خبر
کد خبر: 460135
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1402 - 14:34
نیم سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی صعود کرد

قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار و انس جهانی طلا در روند صعودی قرار گرفت. این رشد قیمت، تمام قطعات سکه غیر از سکه گرمی را یک کانال بالاتر نشاند.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از  تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همراه شد و سکه امامی در کانال ۳۶ میلیونی قرار گرفت، سکه بهار ۳۴ میلیونی شد و نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب در کانال ۲۰ و ۱۳ میلیونی معامله شدند.

روز سه‌شنبه قیمت دلار در کریدور ششم معامله شد و قیمت انس جهانی طلا نیز شب گذشته افزایش قابل توجهی داشت و تا قیمت ۲۱۲۱ دلاری صعود کرد؛ افزایش فاکتورهای مهم بازار طلا روند افزایشی قیمت را در بازار طلا رقم زد.

Screenshot 2024-03-05 at 12.59.34 PM

قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند

سکه امامی امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند با رشد ۸۳۴ هزار تومانی یک پله صعود کرد و با قیمت ۳۶ میلیون ۳۸۵ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار افزایش ۵۳۰ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۳۴ میلیون و ۲۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم سکه و ربع سکه هر یک با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. سکه گرمی با رشد ۱۵۰ هزار تومانی با رقم ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار  ۹۹ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۳ میلیون ۴۴۸ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۱۰۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۳ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه روز سه‌شنبه با روند قیمت در توازن قرار داشت. حباب سکه‌‌ امامی ۶۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۲۹۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲۲ هزار تومان افزایش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید