Performancing Metrics

سازمان مالیاتی همدلی و همزبانی بیشتری با اصناف داشته باشد | اتاق خبر
کد خبر: 100854
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1394 - 11:42
رئیس اتاق اصناف مشکین شهر با بیان اینکه امیدواریم سازمان امور مالیاتی در سال 94 با اصناف همزبان‌تر و همدل‌تر از گذشته شود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سوی دو

رئیس اتاق اصناف مشکین شهر با بیان اینکه امیدواریم سازمان امور مالیاتی در سال 94 با اصناف همزبان‌تر و همدل‌تر از گذشته شود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سوی دولت همدلی بین دولت و اصناف را بیشتر می‌کند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران،اکبر امیرپور  با بیان اینکه امیدورایم در سالی که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده است اجازه دهند تا اصناف جان بگیرد، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، اگر قرار باشد هر کس به سود خود بیاندیشد، تحقق همدلی و همزبانی مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همدلی وهمزبانی نمی‌تواند فقط در حرف باشد، باید درعمل هم دیده شود، ادامه داد: نمی‌شود بدون اینکه تسهیلاتی را در اختیار اصناف قرار دهند و زمینه رونق کسب و کا ررا برای آنها فراهم سازند، بر مالیات آنها بیافزایند و آنها را دچار مشکلاتی کنند و بعد مدعی شویم می خواهیم همدل و همزبان باشیم.

رئیس اتاق اصناف مشکین شهرافزود: امیدواریم بتوانیم بر روی برخی مسائل مثل مالیات مشاغل، مالیات بر ارزش افزوده و جواز کسب ها و استعلام های گوناگونی که باید برای صدور پروانه کسب، گرفته شود با دولت به همدلی برسیم تا مردم هم در آرامش باشند.

امیرپور اظهار کرد: با همدلی بیشتر بین دولت و اصناف قطعا رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار ممکن خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید می‌تواند با انجام اقدامات اطمینان‌بخش در زمینه معیشت و رفاه مردم و حمایت بیشتر از تولید‌ات داخلی، همدلی و همزبانی میان دولت و مردم را به وجود آورد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید