Performancing Metrics

چهره شما چه سنی را نشان می‌دهد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 105591
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1394 - 19:00
اگر فکر می‌کنید که جوانتر از سن واقعی تان به نظر می‌رسید، می‌توانید این موضوع را با وب سایت جدیدی که به تازگی توسط مایکروسافت راه اندازی شده بسنجید....
اگر فکر می‌کنید که جوانتر از سن واقعی تان به نظر می‌رسید، می‌توانید این موضوع را با وب سایت جدیدی که به تازگی توسط مایکروسافت راه اندازی شده بسنجید.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از پی سی ورلد، وب سایت جدید شرکت مایکروسافت به نام how-old.net به شما می‌گوید که چهره شما چه سنی را نشان می‌دهد. مایکروسافت در کنفرانس بیلد سال 2015 از این وب سایت رونمایی کرد تا قدرت پلت‌فورم سرویس‌های ذخیره مجازی(کلاود) خود را به رخ بکشد. این سایت پس از آپلود عکس کاربر آن را تحلیل و به وی می‌گوید که چهره وی چند ساله به نظر می‌رسد. تحلیل این وب سایت در بیشتر مواقع دقیق و درست است ولی ممکن است هر از گاهی اشتباه باشد. برای مثال ممکن است سن یک فرد در چند عکس که در یک سال گرفته شده اند به دلیل تفاوت نور و حالت چهره، متفاوت اعلام شود. این سایت برای تشخیص سن افراد از روی عکس از الگوهای تشخیص چهره استفاده می‌کند. افرادی که قصد دارند عکسی از خود را در پروفایل شبکه اجتماعی خود بارگذاری کنند و در انتخاب عکس مردد هستند، می‌توانند از وب سایت how-old.net استفاده کنند تا مطمئن شوند، عکسی که می‌گذارند آنها را در جوانترین وضعیت نشان می‌دهد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید