Performancing Metrics

موسسه عسکریه تغییر نام می دهد | اتاق خبر
کد خبر: 116065
تاریخ انتشار: 1 تیر 1394 - 11:37
اتاق نیوز: موسسه اعتباری عسکریه که بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت در عرصه پولی و مالی کشور است فرآیند روند تغییر نام موسسه خود را آغاز کرده است....
اتاق نیوز: موسسه اعتباری عسکریه که بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت در عرصه پولی و مالی کشور است فرآیند روند تغییر نام موسسه خود را آغاز کرده است.
موسسه اعتباری عسکریه طی چند روز گذشته تبلیغات تلویزیونی را آغاز کرده است که بر مبنای آن از مخاطبان درخواست می کند در فراخوان تغییر نام موسسه شرکت کنند. در این آگهی مخاطبان به آدرس اینترنتی www.bank-man.ir راهنمایی شده و ازآنها خواسته می شود با شرکت در این فراخوان برنده ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی شوند. در سایت مذکور نیز اینچنین آمده است: به وب سایت فراخوان تغییر نام موسسه اعتباری عسکریه خوش آمدید. موسسه اعتباری عسکریه قصد دارد تا جهت تغییر نام خود فراخوان عمومی را برگزار کند. شما عزیزان و علاقه مندان می توانید با شرکت در این فراخوان برنده پانصد میلیون ریال شوید. برای شرکت در این فراخوان کافی است با کلیک بر روی دکمه زیر نام خود را پیشنهاد دهید. عسکریه نام روستایی در بخش شمالی استان خراسان رضوی و در نزدیکی مشهد است. آنطور که در تبلیغات این سایت مشاهده می شود به نظر می رسد مدیران این موسسه تلاش خود را برای بانک شدن آغاز کرده اند و با توجه به نظم و انظباط حاکم بر این موسسه و تطبیق قوانین با بانک مرکزی رسیدن به این مهم دور از ذهن نیست.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید