Performancing Metrics

اجرای طرح فرهنگی «یک تیر و دو نشان» در ۲۰ ایستگاه مترو | اتاق خبر
کد خبر: 116231
تاریخ انتشار: 1 تیر 1394 - 20:34
اتاق نیوز - معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو درخصوص طرح فرهنگی «یک تیر و دو نشان» گفت: در راستای ترویج فرهنگ نذر و کمک به توان یابان با همکاری موسسه خیریه
اتاق نیوز - معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو درخصوص طرح فرهنگی «یک تیر و دو نشان» گفت: در راستای ترویج فرهنگ نذر و کمک به توان یابان با همکاری موسسه خیریه رعد الغدیر در ۲۰ ایستگاه این طرح اجرا می شود.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر ،محمد صائبی با اشاره به اینکه نذری دادن از نشانه های ارزش های انسانی و اسلامی است، عنوان کرد: در این ایستگاه ها کانتری برای عرضه افطاری به روزه داران مستقر می باشد که پکیج افطار با قیمت بسیار پایین ارایه می دهد. عزیزانی که علاقمند ادای نذر یا خیرات هستند می توانند با پرداخت وجه دلخواه، پکیج مذکور را تهیه کرده و به مسافران روزه داری که هنگام اذان درایستگاه هستند را میهمان خود کنند.

 وی با تاکید بر اینکه کلیه مراحل تولید بسته های افطاری و سود حاصل از آن عاید توان یابان می شود، ادامه داد: مشارکت در این طرح از این منظر حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با اشاره به اینکه طرح فرهنگی « یک تیر و دو نشان» در ۲۰ ایستگاه اجرا خواهد شد، اذعان داشت: در ایستگاه های امام خمینی(ره)، تجریش ، میرداماد، شهید بهشتی ، ترمینال جنوب ، مولوی ، شهرری ، آزادی ، نواب ، بهارستان ، دروازه شمیران ، تهرانپارس ، میدان ولیعصر(عج) ، صادقیه، شهرک اکباتان، ارم سبز، میدان آزادی ، انقلاب ، دروازه دولت ، نیروی هوایی و نیز زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) از چهارم  تا پایان ماه مبارک رمضان این طرح اجرا می شود.

صائبی ضمن دعوت از کليه شهروندان براي حمايت و توسعه  طرح فرهنگی «یک تیر و دو نشان» گفت :افرادي که تمايل به ارائه نذورات در قالب افطار به مسافران و رهگذران در مترو تهران دارند، مي توانند با پرداخت نقدي و ثبت سفارش خود در کانترهاي مستقر در ايستگاه و يا واريز مبلغ مورد نظر به حساب اعلام شده در این طرح مشارکت کنند.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید