Performancing Metrics

شارژ حساب گندمکاران توسط بانک کشاورزی حساب گندمکاران | اتاق خبر
کد خبر: 117299
تاریخ انتشار: 6 تیر 1394 - 13:45
اتاق نیوز: عضو هیأت مدیره و سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی با بیان اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۷۰۷ تن گندم خریداری شده، گفت: تاکنون ۳
اتاق نیوز: عضو هیأت مدیره و سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی با بیان اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۷۰۷ تن گندم خریداری شده، گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال به حساب گندم کاران کشور واریز شده است.
حشمت الله نظری افزود: این میزان گندم به ارزش 42هزار و 93 میلیارد ریال خریداری شده است. وی اظهارداشت: مجموع گندم خریداری شده در قالب 559 هزار و 507 محموله توسط 605 مرکز فعال خرید تحویل گرفته شده است. سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی تصریح کرد: از این مبلغ 10 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک کشاورزی و مابقی توسط دولت تامین شده و به صورت آنلاین و توسط سامانه ویژه خرید تضمینی گندم این بانک به حساب گندم کاران سراسر کشور واریز می شود. وی افزود: طبق مصوبه دولت امسال قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی(گندم نان) 1155 تومان و هر کیلوگرم گندم دروم با قیمت 1188 تومان با افت مفید 4 درصد و افت غیرمفید 2 درصد خریداری می شود. به گزارش اتاق نیوز و  طبق برآوردهای وزارت جهادکشاورزی پیش بینی می شود امسال حدود 11 میلیون تن گندم در کشور تولید و حدود 8 میلیون تن آن توسط دولت خریداری شود، این درحالیست که سال گذشته حدود 7 میلیون تن آن از کشاورزان 31 استان کشور خریداری شده بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید