Performancing Metrics

فعالیت غیرقانونی فروشندگان تجهیزات پزشکی در واحدهای مسکونی | اتاق خبر
کد خبر: 126624
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1394 - 15:33
اتاق نیوز - تعداد فروشندگان تجهیزات پزشکی که در واحدهای مسکونی به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند، روز به روز در حال افزایش است....
اتاق نیوز - تعداد فروشندگان تجهیزات پزشکی که در واحدهای مسکونی به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند، روز به روز در حال افزایش است.
رئیس اتحادیه فروشندگان تجهیزات پزشکی تهران با اعلام این مطلب به خبرنگار اتاق نیوز گفت: متأسفانه برخی از مسئولان وزارت بهداشت صحبت هایی مبنی بر گران فروشی و عرضه کالای بی کیفیت توسط اعضای این صنف را مطرح می کنند که این اظهارنظرها را قبول ندارم. رضا لیلاز مهرآبادی افزود: بازرسین اتحادیه به صورت منظم از واحدهای صنفی بازرسی می کنند و به طور حتم اگر تخلفی را مشاهده کنند، با متخلفان برخورد لازم را خواهیم داشت. باید از کلی گویی در خصوص اصناف پرهیز کرد، چون در این جامعه میلیونی، افراد آبرومند و منصف بسیاری؛ فعالیت صنفی می کنند. وی با اعلام اینکه برخی واحدهای صنفی که فاقد مجوز هستند، اقدام به فروش تجهیزات پزشکی غیر استاندارد می کنند، اظهار داشت: تعرفه واردات تجهیزات پزشکی منطقی نیست و از طرفی ورود کالاهای قاچاق به کشور، در کسب و کار فعالان صنفی که به صورت قانونمند فعالیت می کنند؛تبعات بدی داشته است. رئیس اتحادیه فروشندگان تجهیزات پزشکی تهران از فضای رقابتی بین تولیدکنندگان داخلی خبر داد و گفت: تجهیزات پزشکی تولید داخل از کیفیت خوبی برخوردار است و با نمونه های اروپایی قابل رقابت است. به گزارش اتاق نیوز، مدیر کل نظارت و ارزبابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به تازگی اعلام کرده است که گزارشاتی مبنی بر گران فروشی و عرضه کالاهای بدون کیفیت و فاقد مجوز رسیده است که در  بازدید از این واحدهای صنفی، با متخلفین برخورد خواهد شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید