Performancing Metrics

پیام تبریک رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به جمیلی | اتاق خبر
کد خبر: 143810
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1394 - 13:44
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران انتخاب غلامحسین جمیلی به ریاست کمیسیون جوانان، کار آفرینی و کسب ‌و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران را تبریک
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران انتخاب غلامحسین جمیلی به ریاست کمیسیون جوانان، کار آفرینی و کسب ‌و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران را تبریک گفت.
علی صدری رئیس صنعت معدن و تجارت جوانان ایران طی پیامی اعلام کرد: انتخاب شایسته شما را به عنوان ریاست کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی باعث دلگرمی جوانان فعال در حوزه های تجارت، تولید و خدمات است. مدتی طولانی است که از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران مسئله رسیدگی اتاق بازرگانی به موضوع جوانان مطرح شده است. حال ایجاد این کمیسیون و هم زمان با آن ریاست شما که تجربیات ارزنده ای همچون ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان زنجان و ریاست اتاق بازرگانی زنجان را در کارنامه دارید این امید را می دهد که این کمیسیون تصمیمات راهگشایی درباره جوانان اخذ کند. خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با این کمیسیون به ویژه در خصوص انتقال تجربیات برای برنامه ریزی و سیاست گذاری اعلام می کند. این کمیسیون می تواند در حوزه اشتغال زایی برای نسل جوان راهگشا باشد و امیدوارم سیاست های کمیسیون در این راستا باشد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید