Performancing Metrics

منتظر لغو تحریم ها برای سرمایه گذاری در ایران هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 183254
تاریخ انتشار: 13 آذر 1394 - 17:10
یک مقام ارشد شرکت بین المللی سی.جی.جی فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت و گاز ایران را بررسی می کنیم، گفت: منتظر لغو تحری...

یک مقام ارشد شرکت بین المللی سی.جی.جی فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت و گاز ایران را بررسی می کنیم، گفت: منتظر لغو تحریم ها هستیم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا «دانیل فان هوله» همایش بین المللی رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی ایران را موفق ارزیابی کرد و افزود: در کنار معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی، این نشست، فرصتی را برای ارتباط شرکت های بین المللی با یکدیگر و آشنا شدن آنها با شرکت های خصوصی و دولتی ایرانی فراهم کرد. معاون مدیر ژئومارکت بازارهای جدید شرکت بین المللی سی.جی.جی فرانسه اضافه کرد: شرکت های ایرانی، بویژه خصوصی ها، در سطح بین المللی چندان شناخته شده نیستند زیرا تاکنون بیشتر در ابعاد داخلی کار کرده اند و با توجه به لزوم همکاری با آنها، دولت باید از این شرکت ها حمایت کند. فان هوله ادامه داد: با مسئولان چند شرکت ایرانی صحبت کرده و با کارهای آنها آشنا شده ام؛ برخی فعالیت های آنها بسیار جالب توجه بودند. وی با بیان اینکه در حال بررسی فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری در ایران هستیم، افزود: منتظر لغو تحریم ها هستیم. شرکت بین المللی خدمات ژئوفیزیک سی.جی.جی فرانسه که در سال 1931 در پاریس تاسیس شد، در زمینه تهیه اطلاعات لرزه ای، پردازش، تفسیر اطلاعات و نیز تهیه نرم افزارهای پردازش و تفسیر داده ها برای بخش های اکتشاف و تولید نفت و گاز فعالیت می کند. همایش بین المللی رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی ایران در روزهای هفتم و هشتم آذرماه با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد. این همایش با استقبال شرکت های بین المللی فعال در صنعت نفت ایران و جهان مواجه شد بطوری که شرکت های معتبر نفتی، برای اطلاع از مفاد این مدل جدید قرارداد، نمایندگانی را به تهران اعزام کردند. کارشناسان در نشست تخصصی این همایش که با عنوان معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی برگزار شد، جزئیات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران(IPC) را برای نمایندگان داخلی و خارجی شرکت های نفتی تشریح کردند. همچنین در جریان برگزاری این همایش، 52 میدان نفتی و گازی ایران با هدف جذب منابع مالی و فناوری های جدید به نمایندگان شرکت های نفتی داخلی و خارجی معرفی شد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید