Performancing Metrics

محور های ارتباطی خراسان رضوی با محدودیت های ترافیکی روبرو است | اتاق خبر
کد خبر: 301638
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 13:59
در سالروز شهادت امام رضا(ع)؛
رئیس پلیس راه خراسان رضوی از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های این استان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های این استان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

سرهنگ محمد صفایی در گفت و گو با مهر بیان کرد: این محدودیت ترافیکی به مدت یک روز  و از ساعت هفت صبح روز شنبه در طول جاده های این استان اعمال می شود.

وی گفت: بر این اساس تردد تمامی کامیون ها و تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در جاده های استان از ساعت ۷ صبح روز شنبه لغایت ۱۹ امروز در محور های محور قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد، گناباد- مشهد و تربت جام- مشهد و بالعكس ممنوع است.

صفایی با اشاره به بازگشت تعداد قابل توجه زائران به شهرهای خوداز امروز بیان کرد: پیش بینی می شود جاده های مشهد به قوچان، سبزوار، تربت حیدریه و گناباد طی امروز و فردا با ترافیک زیاد همراه شود.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی همزمان با ایام شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) همچنین تردد انواع كامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۳  امروز در محور آزاد شهر-جنگل گلستان و بجنورد - جنگل گلستان و بالعكس نیز ممنوع اعلام شده است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید