Performancing Metrics

متصدی کافی نت در اراک به جرم برداشت از حساب مشتریان دستگیر شد | اتاق خبر
کد خبر: 302131
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 16:37
رئیس پلیس فتا استان مرکزی:
رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری یک متصدی كافی نت كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مشتریان خود می کرد در این استان خبر داد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری یک متصدی كافی نت كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مشتریان خود می کرد در این استان خبر داد.

 مصطفی نوروزی در این باره گفت:مدتی قبل در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی شاكی بیان داشت كه مبلغ هفت میلیون و ۷۸۰ هزار ریال از حساب بانكی اش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی اضافه كرد:‌ با توجه به اظهارات شاكی، تحقیقات برای پیگیری این برداشت غیرمجاز آغاز و مشخص شد كه برداشت توسط متصدی یكی از كاف نت ها انجام شده است كه بلافاصله وی شناسایی و دستگیر شد.

نوروزی خاطر نشان كرد:‌ در تحقیقات انجام شده از متصدی كافی نت مشخص شد كه فرد شاكی مدتی قبل برای انجام یك خرید اینترنتی به كافی نت مراجعه می كند و اطلاعات حسابش را در اختیار او قرار می دهد كه بعد از مدتی متصدی كافی نت با اطلاعاتی كه در دست داشته، اقدام به برداشت از حساب او می كند.

وی از شهروندان خواست به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی که نیاز به استفاده روزانه از حساب خود دارند شخصاً اقدام به انجام این کار کرده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز حساب خود اقدام كنند.

كشف ۲۰ خودروی مسروقه در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  گفت: ۲۰ دستگاه خودرو از باند سرقتی كه خودروهای سواری را از چهار استان كشور سرقت می كردند، در عملیات كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه كشف شد.

علی اصغر طالبی افزود: مدتی پیش پلیس استان مرکزی در تحقیقاتی از فعالیت مشكوك فردی مكانیك در امر خرید و فروش خودروهای مسروقه مطلع شد و پلیس آگاهی تحقیقات نامحسوسی را برای بررسی موضوع آغاز كرد.

وی اضافه كرد:‌ با بررسی های انجام شده، مشخص شد كه فرد مكانیك مدتی است كه خودروهایی سرقتی را با توجه به حرفه و تخصصش و با تغییر اصالت خودروها در سطح شهرستان به فروش می رساند.

طالبی ادامه داد:‌ با ادامه تحقیقات پلیس، تعدادی از خودروهایی كه به شهروندان ساوجی فروخته شده بود، كشف و فرد مكانیك نیز دستگیر و برای تكمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه با اشاره به اعترافات متهم گفت:‌ با شروع بازجویی های تخصصی از فرد دستگیر شده و با تكمیل تحقیقات، سرانجام ۲۰ دستگاه خودرو كه دارای سابقه سرقت از استان های تهران، البرز، فارس و خوزستان بودند، كشف شد.

وی اضافه كرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود بیان داشت كه خودروهای سرقتی را به قیمت پایین از دو همدست دیگرش خریداری می كرده و با تغییر اصالت آنها با قیمت بالا به فروش می رسانده است.

طالبی در خاتمه از تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر وی خبر داد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید