Performancing Metrics

گروگانگیری در ایرانشهر کمتر از سه ساعت پایان یافت | اتاق خبر
کد خبر: 303215
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 15:34
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از سه ساعت گروگان ربوده شده را از دست گروگانگیران رها کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از سه ساعت گروگان ربوده شده را از دست گروگانگیران رها کردند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایرنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اعلام یک مورد آدم ربایی در کارگاه قالیشویی یکی از روستاهای تابعه ایرانشهر، موضوع مورد بررسی واحد های گشتی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد چهار فرد مسلح با یک خودرو پراید به قالیشویی مراجعه و اقدام به آدم ربایی کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع تمام توان برای شناسایی خودرو پراید و سرنشینان آن به کار گرفته شد و در کمتر از سه ساعت این خودرو در ورودی شهرستان ایرانشهر با هماهنگی های پلیس توقیف شد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به دستگیری متهمان در این عملیات افزود: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی به آدم ربایی اعتراف و دلیل آن را انگیزه های شخصی اعلام کردند.
جلیلیان گفت: ماموران در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، وی را آزاد کردند.
وی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری، یک تیغه چاقو، قوطی اسپری دفاع شخصی، چوب دستی و یک عدد شوکر برقی از متهمان که در آدم ربایی از آنها استفاده کرده بودند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه ابزار مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید