Performancing Metrics

ساماندهی و نظارت بر روزبازارها در عسلویه ضروری است | اتاق خبر
کد خبر: 304002
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 07:01
فرماندار عسلویه:
فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه ساماندهی و نظارت بر روزبازارها در عسلویه ضروری است، گفت: فرهنگ سلامت با احساس مسئولیت امکان پذیر است

اتاق خبر: فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه ساماندهی و نظارت بر روزبازارها در عسلویه ضروری است، گفت: فرهنگ سلامت با احساس مسئولیت امکان پذیر است. 

بنابراین گزارش، عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در نشست شورای سلامت عسلویه با اشاره به گسترش فرهنگ سلامت در شهرستان اظهار کرد: احساس مسئولیت در حوزه‌های مختلف بهداشتی و گسترش فرهنگ عمومی سلامت، ضامن رونق جامعه با نشاط خواهد بود.

نادری با اشاره به اهمیت سلامت غذایی نیروهای شاغل در شهرستان عسلویه تاکید کرد: نظارت بر تهیه و توزیع موادغذایی کارکنان یک ضرورت است و باید به صورت مستمر و فراگیر باشد.

وی با اشاره به فعالیت روزبازارها در نقاط مختلف شهرستان عسلویه گفت: ساماندهی و نظارت‌های دقیق بهداشتی در برپایی این گونه بازارها و توزیع اقلام خوراکی در آنها لحاظ شود.

رئیس شورای سلامت شهرستان با اشاره به هماهنگی بین تمام دستگاه‌های شهرستان در حوزه بهداشتی اظهار کرد: با مدون‌کردن برنامه‌های بهداشت و سلامت و همکاری بین‌بخشی ادارات و شرکت‌های مستقر در عسلویه، گام مهمی در ارائه خدمات به نیروی کار منطقه و شهروندان بومی برداشته می‌شود.

فرماندار عسلویه با اشاره به طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت گفت: با گسترش فرهنگ عمومی در حوزه‌های مختلف بهداشت و سلامت می‌توان گام بلندی در ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط در شهرستان برداشت.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید