Performancing Metrics

پلیس آلمان اقدامات امنیتی خود را افزایش داد | اتاق خبر
کد خبر: 305119
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 15:52
بعد از هشدار ترور از طرف پلیس اتریش
پلیس آلمان بعد از هشدار درباره ترور از طرف پلیس اتریش اقدامات امنیتی را در سراسر این کشور تشدید کرده و مقام‌های امنیتی آلمان وضعیت تهدید را جدی ارزیابی کردند.

پلیس آلمان بعد از هشدار درباره ترور از طرف پلیس اتریش اقدامات امنیتی را در سراسر این کشور تشدید کرده و مقام‌های امنیتی آلمان وضعیت تهدید را جدی ارزیابی کردند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از تسنیم، پلیس آلمان نیز بعد از هشدارها درباره ترور در اروپا از طرف پلیس اتریش اقدامات امنیتی در این کشور را تشدید کرده و وضعیت تهدید را جدی ارزیابی کرد.

به این ترتیب و بر اساس اطلاعات نشریه "بیلد" آلمان، بعد از هشدارهای ترور از اتریش، سازمان های امنیتی در آلمان نیز اقدامات ضد تروریستی خود را تشدید کردند.

"راینر وندت"، رئیس اتحادیه پلیس آلمان در گفتگو با نشریه "بیلد" اظهار داشت که مقامات امنیتی این تذکر ( هشدار ترور از طرف اتریش) را جدی می گیرند. شرایط تهدید در حال حاضر به صورت مداوم در مرکز مشترک ضد تروریسم در برلین GTAZ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

همچنین در آلمان هم مقام های امنیتی مشابه اتریش اقدامات مناسب را آغاز کرده اند.

"وندت" در بخش دیگری از سخنانش همچنین گفت که بعد از حملات تروریستی پاریس، پلیس آلمان یک سری کامل از اقدامات آشکار و مخفی را به منظور اطمینان در مقابله با تروریست ها را در دستور کار قرار داد. این اقدامات همچنین درباره همه مراسمات بزرگ مربوط به شب سال نوی میلادی هم می شود. پلیس همه اقدامات لازم را انجام می دهد تا از وقوع حملات تروریستی مشابه پاریس در آلمان جلوگیری به عمل آورد.

بر اساس گزرش نشریه بیلد از جمله اقدامات پلیس در تشدید اقدامات امنیتی افزایش پلیس های شدیدا مسلح در عموم و همچنین افزایش استفاده از دوربین های مدار بسته نظارتی است.

رئیس اتحادیه پلیس آلمان در همین ارتباط همچنین سیاست امنیتی جدید وزیر کشور آلمان را تمجید کرد.

وی در گفتگو با نشریه "بیلد" اظهار داشت که این مطلقا درست بود که وزیر کشور آلمان با ایجاد پلیس های ضد شورش جدید ضد تروریسم واحد ویژه کماندویی را برای موقعیت های خطرناک آماده کرده است.

"اشتفان مایر"، سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی آلمان هم در گفتگو با نشریه بیلد از یک تهدید ویژه برای شب سال نوی میلادی سخن گفته و اظهار داشت که وضعیت تهدید جدی است و به ویژه چنین روزهای نمادین مانند شب سال نو (31 دسامبر) به عنوان زمان های خطر ویژه مطرح هستند. البته با وجود همه احتیاط ها بعد از یک هشدار تروریستی هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد. سازمان های امنیتی شرایط را تحت کنترل دارند.

چندی پیش پلیس اتریش درباره حملات تروریستی در سراسر اروپا در آستانه سال نوی میلادی هشدار داده و تدابیر امنیتی برای وین و دیگر شهرهای این کشور را تشدید کرده بود.

پلیس اتریش اعلام کرد، یکی از سرویس های اطلاعاتی "دوست" به پایتخت های اروپایی نسبت به احتمال تیراندازی یا بمب گذاری پیش از سال نو هشدار داده و باعث شده پلیس در سراسر قاره اروپا تدابیر امنیتی را افزایش دهد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید