Performancing Metrics

معرفی فیلم های در حال اکران در سینما آزادی | اتاق خبر
کد خبر: 307138
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 11:30
آخر هفته با سینما
با فیلم هایی که در سینما آزادی درحال اکران هستند آشنا شوید.

به گزارش اتاق خبر،  با فیلم هایی که در سینما آزادی در حال اکران هستند، در بخش زیر آشنا شوید.

 خلاصه داستان

داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

بازیگران

مهتاب کرامتی،باران کوثری،‌ مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی و...

 

  

 

  

  خلاصه داستان

روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می‌کنند اما حادثه ای برای کودک باعث می شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

بازیگران

هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولت‌شاهی، امیرکیان نجف‌زاده، احسان امانی، علیرضا علویان، حسین راضی، طوفان مهردادیان، مرتضی آقاحسینی، هستی گودرزی، علی حصاری و مریم همتیان

 

 

 

 

 

خلاصه داستان

داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالي که يکي از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه اي بين نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

بازیگران

پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی

 

  

 

 

خلاصه داستان
روایتی از زندگی ناهید که در دوراهی قرار گرفته و سعی می کند زندگی خود را سر و سامان دهد.
بازیگران
ساره بيات، پژمان بازغي، نويد محمد زاده، پوريا رحيمي سام، نسرين بابايي، ميلاد حسين پور، فريبرز زيده سرايي، محمد رضا راد، مهرداد بخشي، فريده دريامج، عباس آستانه، ابوذر جلالي، کهن قنبريان، سيامک مظفري، سينا ناظمي، امير مهدي صفت، مريم شعباني، مسعود بدر طالعي، فاطمه مظلوم

 

 

 

 

 

خلاصه داستان

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می کند.

 

  

 

خلاصه داستان

آنچه از گفتنش شرم داریم بی شرمانه بر ما می تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ و ج . . ی دختر و پسرا را حل کنه.

بازیگران

جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، علی اوسیوند، طوفان مهردادیان، صبا گرگین پور، شهره قمر،گوهر خیراندیش،مهدی فقیه، مجید شهریاری، علی سلیمانی، سلمان فرخنده، اصغر کرد بچه

 

 

 

خلاصه داستان این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

بازیگران

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب، محمدرضا فتحی، هومن سیدی

  

   

خلاصه داستان

قصه دو خواهر است که همراه با دختران جوان خود زندگی آرامی را می‌گذرانند، اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

بازیگران

افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید