Performancing Metrics

اعلام شرایط ناسالم هوا در اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 307536
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 12:42
مدیر آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان خبر داد:
مدیر آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: امروز میانگین شاخص آلودگی هوا در شهر اصفهان به ۱۱۲ رسید به طوریکه هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

اتاق خبر - بابک صادقیان اظهار داشت: شاخص آلودگی هوا در بزرگراه شهید خرازی و میدان امام حسین (ع) روی ۱۱۹ و خیابان رودکی و چهارباغ خواجو روی ۱۰۷ و میدان احمد آباد روی ۱۱۴ و بلوار دانشگاه روی ۱۰۶ است.

وی بیان داشت: امروز هوای خمینی‌شهر برای گروه‌های حساس ناسالم گزارش شده در صورتی که هوای نجف‌آباد، شاهین‌شهر، سجزی، مبارکه و کاشان امروز سالم است.
 

کاهش دمای هوای اصفهان تا چهار درجه سانتیگراد

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه هوای اصفهان تا روز یکشنبه بین دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر نزدیك شدن سامانه بارشی از روز جمعه و فعالیت آن تا روز یكشنبه بر روی استان اصفهان است.

رئیس پیش‌بینی اداره هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: شرایط بارش و مه آلودگی در روز شنبه نیز به ویژه در مناطق غربی جنوبی، شمال شرقی و با شدت كمتر در دیگر نواحی استان مهیا است.

وی با اظهار اینکه هوای امروز نیمه ابری و مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر، و وزش باد و بارش است و ادامه داد: فردا هوای اصفهان كمی ابری با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد و احتمال بارش پراكنده همراه است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید