Performancing Metrics

شب بازار راه می اندازیم | اتاق خبر
کد خبر: 308004
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 02:04
شهرداری تهران:
شهرداری تهران گفته در مرکز تهران و نقاط پرترددی که دستفروشان فعالیت زیادی دارند، قصد راه اندازی شب بازار دارد.

اتاق خبر - جمع آوری دستفروشان در تهران به دلیل آنچه سدمعبر و نارضایتی شهروندان عنوان می شود، این روزها مخالفان و موافقان زیادی دارد، ولی تقریبا همه با ساماندهی این کسبه خرده پا توسط شهرداری موافقند، مسئله اینجاست که برخی می گویند، وقتی شهرداری با قوه قهریه می خواهد گروهی را از نان خوردن بیاندازد، ممکن است این کار پیامدهای خشونت باری به دنبال داشته باشد.


شهرداری تهران البته می گوید به نسخه بیابینی دست پیدا کرده، تا هم دستفروشان از نان خوردن نیفتند و هم شهروندان خرید کنند و از سدمعبر هم گلایه نداشته باشند، به خصوص اینکه شب عید در راه است و نمی شود جلوی خرید سنتی ایرانیان را گرفت. این راهکار، راه اندازي شب بازار در منطقه مرکزی تهران است.
عظيم بابايي در جلسه شوراي مديران منطقه ۶ شهرداری با اشاره به اجراي طرح انضباط اجتماعي در شهر تهران از بررسي هاي اوليه براي راه اندازي شب بازار در منطقه مرکزی تهران خبر داد.
بابايي با اشاره به مشکلاتي که دراثر فعاليت دستفروشان در برخي نقاط پر تردد منطقه ۶، مانندميدان هفت تير براي شهروندان و کسبه به وجود آمده است از اجراي طرح امکان سنجي براي ساماندهي دست فروشان در چارچوب شناسايي، ثبت نام و راه اندازي شب بازار در دو نقطه از منطقه ۶خبر داد .
شهرداری منطقه ۶ در این باره گفت: با توجه به نزديک شدن به ايام نوروز و افزايش حضور جمعيت شناور در محورهاي تجاري و بازارهاي سطح منطقه۶ موضوع رسيدگي به سد معبر به طور جدي در دستور کار مديريت شهري منطقه قرار گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید