Performancing Metrics

مراسم خیریه برای عکاسان شر خرید | اتاق خبر
کد خبر: 309868
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 06:44
برپایی مراسم فروش پیراهن مرحوم هادی نوروزی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس هر چند که با نیت خیر برگزار شد اما به واسطه حضور ستارگان سینما و مردان سیاهپوش با عنوان محافظ برای خبرنگاران شر شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر شامگاه شنبه پیراهن هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در تالار ایثار هتل ثامن با حضور خانواده وی و با هدف کمک به دانش آموزان موسسه دارالاکرام به مزایده گذاشته شد.

حضور هنرمندان سینما و بازیکنان سر شناس کشور در این مراسم موجب شده بود تا برگزار کنندگان از یک تیم حفاظتی و مردان سیاهپوش برای محافظت و ایجاد نظم در سالن استفاده کنند که استفاده از این مردان برای ایجاد نظم خود موجب بی انضباطی شد.

با وجود اینکه پیش از برگزاری این مراسم و طی دو روز گذشته نسبت به صدور کارت برای خبرنگاران و عکاسان رسانه های خراسان رضوی اقدام شده بود اما نبود هماهنگی لازم و نااشنایی با وظایف خبرنگاران در این مراسم، حاشیه ساز شد و منجر به درگیری مردان سیاهپوش با عکاسان شد.

جلوگیری از عکاسان برای عکسبرداری و درگیری لفظی در نهایت پای خبرنگاران و عکاسان رسانه های خراسان را به منظور شکایت از برخورد ناشایست تیم حفاظتی به کلانتری طرقبه باز کرد.

هرچند فروش ۳۶ میلیون تومانی پیراهن نوروزی، خرید یک توپ فوتبال به مبلغ پنج میلیون تومان و  فروش پیراهن ورزشی کامرانی فر داور بین المللی کشور به مبلغ پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خاطره شیرینی برای ایتام این موسسه خیریه بر جای گذاشت اما برای عکاسان این مراسم خاطره ای تلخ بود.

مردان سیاهپوش ارتباطی با موسسه خیریه ندارند

مدیر موسسه فرهنگی دارالاکرام مشهد و برگزار کننده مراسم مزایده فروش پیراهن هادی نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: حضور هنرمندان در مراسم به صورت داوطلبانه بود و کمکی که از سوی آن ها برای این موسسه انجام شد جهت ترغیب و تشویق خیران و حاضران مراسم برای شرکت در مزایده بود.

مریم تقوی در رابطه با برخورد با اصحاب رسانه در این مراسم افزود: خبرنگاران و عکاسان در این مراسم جایگاه ویژه ای داشتند اما برخوردی که با آن ها صورت گرفت در محل ورودی و بیرونی این مراسم بود که توسط عده ای از افراد که هیچ ارتباطی با موسسه نداشتند و خودشان را به عنوان محافظ معرفی کردند رخ داد.

وی افزود: موسسه دارالاکرام برای برگزاری این مزایده تمامی مجوزهای مراجع ذی صلاح از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نیروی انتظامی، اداره اماکن نیروی انتظامی و اداره اطلاعات داشته و لیست تمامی هنرمندان و بازیکنان در آن قید شده بود.

نیروی انتظامی باید توجه بیشتری به خرج می داد

مدیر موسسه فرهنگی دارلاکرام تاکید کرد: به نظر من این وظیفه نیروی امنیتی بود که باید اقدامات بیشتری یا نیروی بیشتری جهت امنیت سالن فراهم می کرد.

وی ادامه داد: من به عنوان مسئول موسسه دارالاکرام نمی توانستم به صورت شخصی با این افراد درگیر شوم درست مانند اتفاقی که در سطح جامعه می افتد و یک عده خرابکار دست به اقدامات ناشایست می زنند اما خسارت آن به سایر افراد جامعه و گروه ها می رسد.

متولیان انتطامات از پلیس پیشگیری مجوز داشتند

تقوی تصریح کرد: مسئولیت اجرایی انتظامات و تشریفات آن با بخش خصوصی بود که خودشان عنوان می کردند از پلیس پیشگیری مجوز و نامه دارند.

وی با اشاره به برگزاری نشست صمیمانه با اصحاب رسانه جهت عذرخواهی از آن ها گفت: هر چند موسسه دارالاکرام در این درگیری نقشی نداشته اما وظیفه خودش می داند که از اصحاب رسانه عذرخواهی کند.

وی تاکید کرد: من از رسانه ها انتظار دارم این اتفاق را به موسسه دارالاکرام نسبت ندهند چون در نهایت ضرر و زیان این اتفاق به ایتام و فرزندان تحت پوشش این موسسه برمی گردد و از آنجا که خیران و حامیان این موسسه افراد معتبر و خوش نامی هستند ممکن است اعتمادشان را نسبت به این موسسه از دست دهند.

تبلیغات انتخابی در قالب امر خیر

اما از نکته های قابل توجه این مراسم حضور تعدادی از داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس در این مزایده بود.

از آنجا که هنوز زمان تبلیغات انتخابات به طوررسمی آغاز نشده است اما یکی از داوطلبان با حضور در پشت تریبون در این مراسم برای سهیم شدن در امر خیر قول داد که بخشی از هزینه تبلیغات خود را به این موسسه اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان تلویزیون و سینما از جمله داریوش ارجمند، علی مظفری و مرجانه گلچین و بازیکنان فوتبال از جمله مهرداد میناوند، بادامکی، محرمی، براتی و نکیسا برگزار شد پیراهن هادی نوروزی ۳۶ میلیون تومان توسط مردم نوع دوست و خیر خراسان خریداری شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید