Performancing Metrics

اصابت گلوله خمپاره به یک مدرسه در نزدیکی مرز ترکیه با سوریه | اتاق خبر
کد خبر: 310094
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 18:26
در اثر اصابت دو خمپاره به مدرسه ای در شهر مرزی کلیس ترکیه با سوریه، شماری از شهروندان ترکیه زخمی شدند؛ گفته شده که این دو انفجار ناشی از اصابت گلوله های خمپاره پرتاپ شده از خاک ترکیه بوده است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از خبرگزاری آناتولی، شمار زیادی آمبولانس به منطقه اعزام شده و مدرسه های منطقه نیز در پی این حادثه تخلیه شده اند.
منابع امنیتی ترکیه هنوز تایید نکرده اند که صدای انفجار مربوط به شلیک خمپاره یا انفجار بمب بوده است.
خبرگزاری آناتولی با کد فوری خبر داد که بررسی های اولیه نشان می دهد در این انفجار که در حدود 10 کیلومتری مرز ترکیه با سوریه رخ داد، دست کم چهار نفر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
به گزارش این خبرگزاری، این انفجار حدود یک ساعت پیش اتفاق افتاد و نیروهای امنیتی در حال بررسی دو انفجار پی در پی در مدرسه متوسطه و نزدیکی آن می باشند.
هنوز مقامات رسمی ترکیه در این زمینه اظهار نظری نکرده اند.
شبکه های خبری ترکیه نیز تصاویر اولیه انتقال مصدومین به بیمارستان را منتشر کردند.
پنجشنبه گذشته به دنبال حمله انتحاری در میدان سلطان احمد استانبول که توسط یکی از اعضای داعش انجام شد و منجر به کشته یا زخمی شدن 25 گردشگر خارجی شد، ترکیه ادعا کرد که مواضع داعش در سوریه و عراق را با شلیک 500 گلوله توپ هدف قرار داده است.
نخست وزیر ترکیه مدعی شد که در اثر این گلوله باران نزدیک به 200 تروریست کشته شدند.
ادعای نخست وزیر ترکیه در گلوله باران مواضع تروریست ها در سوریه و عراق در حالی عنوان می شود که آنکارا در کنار آمریکا، عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی از ایجاد کنندگان، حامیان و تجهیز کنندگان گروه های تروریستی در سوریه و عراق می باشد.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید