Performancing Metrics

هشدارهای مدیر تیم کروش به مایلی کهن و خاکپور | اتاق خبر
کد خبر: 310237
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 06:58
خبرآنلاین نوشت: افشین پیروانی مدیر تیم ملی بزرگسالان نکاتی را گوشزد کرد که اگر رعایت نشوند برای تیم امید دردسرساز می شوند.

اتاق خبر -  افشین پیروانی مدیر تیم ملی بزرگسالان در تصمیمی عجیب به برنامه کارشناسی مسابقه تیم امید ایران و چین رفته بود. با حساسیت هایی که بین کادرفنی امیدها و بزرگسالان است ، پیروانی این ریسک را پذیرفته بود تا به کارشناسی تیمی برود که محمد مایلی کهن و خاکپور نشان دادند  اصلا تمایلی به شنیدن نکات فنی اعضای تیم بزرگسالان ندارند.

پیروانی که سعی می کرد خیلی با احتیاط و دوپلو حرف بزند در نیمه اول با به کار بردن چندباره این که تیمی که باید صعود کند ، برایش بازی با ژاپن یا عربستان فرقی ندارد و باید همه را ببرد تا مجوز المپیک را بگیرد ، سعی داشت نشان دهد به صعود تیم امیدوار است و شکست برابر قطر را خیلی حساس نکند. او البته در این نیمه چندبار هم از این گفت که بازی دادن به بازیکنانی که مردم می گویند در بازی با قطر هم ضامن پیروزی نمی شده است اما در همین بازی البته نکاتی گفت که می تواند حساسیت زا شود. جایی که گفت تیم ملی امید با توجه به تدارک خوبی که دیده ، باید ترکیب اصلی اش رات قبل از بازی ها می شناخت. البته خیلی سریع حرف هایش را اینگونه ملایم کرد که کادرفنی می خواهد همه بازیکنانش در شرایط بازی باشند ولی به هر حال در یک تورنمنت وقت استراحت دادن به یک بازیکن کلیدی نیست و باید با تمام توان به میدان رفت و به نتیجه فکر کرد.

او در پایان بازی هم با هشدار به بازی تیم در نیمه دوم گفت:«امیدوارم در بازی با ژاپن با دقت بیشتری بازی کنیم. در این دو بازی تقریبا 7 یا 8 بازیکن تیم تغییر کرده اند تقریبا غیر از چشمی و اخباری همه بازیکنان تیم ما تغییر کرده اند. بخصوص در خط دفاعی باید در بازی با ژاپن با احتیاط بیشتری بازی کنیم.»

نظرات
ADS
ADS
پربازدید