Performancing Metrics

شورای نگهبان مسئله‌دارها را تایید نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 310976
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 09:54
آیت الله موحدی کرمانی:
ایرنا نوشت: دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات آتی و ارائه لیست مشترک از سوی اصولگرایان، گفت: همت ما بر این است که لیست واحدی را ارائه دهیم.

اتاق خبر - آیت الله محمد علی موحدی کرمانی امروز پنج شنبه در حاشیه نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان در انستیتو پاستور ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا تصمیمی برای قرار گرفتن نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در لیست جامعتین صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: مذاکراتی شده است اما هنوز تصمیمی نگرفته ایم و وقتی رای گیری انجام شود، نظر غالب مشخص خواهد شد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسش دیگری نیز مبنی بر این که آیا اصولگرایان لیست مشترک می دهند؟ گفت: همت بر همین مبناست و تصمیم ها این است که انشالله لیست واحد بدهیم.

موحدی کرمانی درباره تایید صلاحیت آیت الله هاشمی خاطرنشان کرد: من نمی دانم اما فکر می کنم تایید شود.

خطیب موقت نماز جمعه در پاسخ به سوال دیگری درباره رد صلاحیت ها و عملکرد شورای نگهبان نیز اظهار داشت: شورای نگهبان عادل است و ما به این امر ایمان داریم که آنان براساس وظیفه دینی خود عمل، تحقیق، و دقت می کنند و اگر کسی مساله دار است، تایید نمی کنند.

موحدی کرمانی در پایان در پاسخ به سوال دیگری که رد صلاحیت ها در مشارکت ها تاثیر می گذارد یا خیر؟ اظهار داشت: ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم و آنها نیز به وظیفه خود عمل می کنند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید