Performancing Metrics

طرح پنجره واحد تجارت فرامرزی در استان بوشهر اجرایی شود | اتاق خبر
کد خبر: 311421
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 20:45
استاندار بوشهر گفت: طرح پنجره واحد تجارت فرامرزی در استان بوشهر اجرایی شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست کارگروه اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مهمی است که باید شرایط برای فعالان این حوزه تسهیل شود.

وی اجرای طرح پنجره واحد تجارت فرامرزی در استان بوشهر را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: ادارات بندر و گمرک در اجرای این طرح نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و همچنین ۱۰ اداره دیگر نیز برای اجرای این طرح انتخاب شده اند.

استاندار بوشهر بر ضرورت همکاری لازم برای اجرای طرح پنجره واحد تجارت فرامرزی از سوی همه ادارات مورد نظر تاکید کرد و ادامه داد: تا هفته آینده باید نماینده همه ادارات انتخاب و در گمرک مستقر شوند تا این طرح اجرا شود.

وی در ادامه به ظرفیت بالای استان بوشهر در پرورش میگو اشاره کرد و افزود: کارگروه ویژه حل مشکلات پرورش میگو تشکیل می‌شود تا مسائل و مشکلات پرورش‌دهندگان میگو در استان حل شود.

سالاری با اشاره به اینکه مسئولیت کارگروه ویژه حل مشکلات پرورش میگو بر عهده مدیرکل امور اقتصادی استانداری است، خاطرنشان کرد: ادارات کل شیلات، دامپزشکی، پژوهشکده میگو و تعدادی از پرورش‌دهندگان میگو در این کارگروه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات پرورش‌دهندگان در این کارگروه شناسایی و راه‌کارهای کارشناسی برای آن ارائه می‌شود، اضافه کرد: تفویض اختیار در مورد انجام برخی امور مربوط به سایت‌های پرورش میگو به پرورش دهندگان باید به صورت مکتوب و مشخص صادر شده و ضمانت اجرایی نیز داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش در بهبود عملکرد کارگران و پرورش دهندگان میگو، تاکید کرد: باید به مسائل آموزشی بیش از پیش توجه شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید