Performancing Metrics

تشكيل كميته معدن، گامي در جهت رفع مشكل معدنكاران استان زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 311465
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 03:37
كميته معدن در سازمان نظام مهندسي معدن استان به صورت ماهيانه با حضور معدنكاران استان و كارشناسان سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت تشكيل مي گردد.

اتاق خبر-  ناصر فغفوري رئيس سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت استان زنجان در جلسه هم انديشي  سازمان با بهره برداران معادن استان با بيان مطلب فوق افزود: كميته معدن در سازمان نظام مهندسي معدن استان به صورت ماهيانه با حضور معدنكاران استان و كارشناسان سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت تشكيل مي گردد.

 وي تصريح كرد: در اين جلسات مشكلات حوزه معدن احصاء مي گردد و مسائل به صورت موردي با حضور مسئولين مربوطه بررسي و مرتفع مي گردد.

 فغفوري از تشكيل واحد حقوقي در سازمان نظام مهندسي معدن استان خبر داد و يادآور شد: اين واحد حقوقي در جهت ارائه مشاوره و رسيدگي به مسائل حقوقي فعالين حوزه معدن در سازمان نظام مهندسي معدن تشكيل خواهد شد.

 وي در ادامه با اشاره به پيروزي محقق شده در اجراي برجام و برداشته شدن تحريم ها يادآور شد: در روزهاي گذشته آثار رفع تحریمها در حوزه صنعت نمایان شده است و در حوزه معدن نيز ، بزودی برکات خود را نشان خواهد داد.

 رئيس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان به جايگاه بخش معدن در توسعه اقتصادي استان اشاره كرد و افزود : طي سال هاي اخير بخش معدن توانسته با تثبيت جايگاه خود در توسعه اقتصادي كشور ، نشان دهد كه فعاليت هاي اقتصادي در حوزه صنعت بدون توجه به معدن و صنايع معدني امكان پذير نخواهد بود.

 وي خاطر نشان ساخت : هم اكنون در سازمان نيز توجه به فعاليت هاي بخش معدن پررنگ تر شده و اين بخش كم كم جايگاه واقعي خود را پيدا مي كند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید