Performancing Metrics

آزاد سازی نرخ نان باعث کاهش تخلفات نانوایی ها در زنجان شده است | اتاق خبر
کد خبر: 313769
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 09:23
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با آزاد سازی نرخ نان تخلفات نانوایی ها در استان زنجان کم شده است.

اتاق خبر- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با آزاد سازی نرخ نان تخلفات نانوایی ها در استان زنجان کم شده است.

رسول منصوری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت نانوایی های آزاد پز در استان زنجان افزود: از سال گذشته ۲۰ درصد از نانوایی های زنجان آزاد پز شدند که در حال حاضر تعداد این نانوایی ها به ۳۸۰ واحد رسیده است.

وی اظهار کرد: با افزایش قیمت نان باید کیفیت آن هم تقویت شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: استان زنجان در بحث کیفیت نان رتبه خوبی را دارد و خوشبختانه استفاده نانوایان از جوش شیرین با توجه به آزمایش های که توسط بهداشت صورت گرفته بسیار کم بوده است و نانوایان به امر کیفیت نان بسیار توجه داشته اند.

منصوری تاکید کرد: هدف از آزاد سازی نرخ نان ایجاد رقابت بین نانوایان است  و همچنین در ارتقای کیفیت نان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با آزاد سازی نرخ نان نانوایان سعی می کنند نسبت به پخت نان بیشتر دقت کنند و تخلفات هم در این راستا بسیار کم می شود و طی ۱۰ ماه سال جاری تخلفات در حوزه نان نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

مدیر عامل  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از فعالیت هزار و ۵۰۰ نانوایی در زنجان خبر دارد و یاد آورشد: نظارت از این نانوایی‌ها به طور جدی با کمک سازمان صنعت، معدن وتجارت و اتحادیه خبازی ها انجام می گیرد.

منصوری افزود: در راستای ارتقای کیفیت نان آموزش در دستور کار این شرکت است چرا که آموزش حرف اول را در کیفیت نان بر عهده دارد.

وی یاد آورشد: این شرکت در طول سال برنامه آموزشی نانوایان را با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و این آموزش‌ها نیز همچنان تداوم دارد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید