Performancing Metrics

۱۰ رستوران برتر برای صبحانه در پوکت | اتاق خبر
کد خبر: 313780
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 10:02
پوکت، با وجود جنگل‌های سرسبز و سواحل تمیز و دیدنی، یکی از شهرهای موردعلاقه‌ی مسافران برای خوش‌گذرانی‌ست.

پوکت، با وجود جنگل‌های سرسبز و سواحل تمیز و دیدنی، یکی از شهرهای موردعلاقه‌ی مسافران برای خوش‌گذرانی‌ست. این جزیره که در جنوب تایلند واقع شده است، در هر زمینه‌ای اعم از تفریحگاه‌های درجه یک و چشمه‌های آب گرم تا رستوران‌های عالی که در کنار ساحل هستند، را داراست. مسافرانی که دنبال صبحانه و میان‌وعده‌ی لذیذ می‌گردند، ابدا ناامید نخواهند شد، چرا که این جزیره منبع اصلی رستوران‌هایی‌ست که غذای‌های خوشمزه برای شروع یک روز خوب تدارک دیده‌اند. این، لیستی از بهترین رستوران‌هایی است که در بوکت، صبحانه و میان‌وعده سرو می‌کنند:

 کافه لُژ انگشت کوچیکه (Gallery Café by Pinky)

در قلب شهر قدیمی پوکت، رستوران کافه لژ انگشت کوچیکه قرار گرفته که دارای محیطی گرم و صمیمی و غذاهای لذیذ است. صبحانه از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود که شامل غذاهایی از جمله املت و تخم‌مرغ آب‌پز و نان برشته‌‌ی فرانسوی است. مسافران گرسنه می‌توانند صبحانه‌ی کامل را انتخاب کنند، که شامل همه‌ی چیزهای اصلی مانند قهوه یا چایی می‌شود. همچنین فرنی مخصوص برای کسانی که غذای تایلندی می‌خواهند نیز وجود دارد. مسافران بعد از خوردن صبحانه می‌توانند برای نهار و یا شام خود، به کافه برگشته و از میان غذاهایی همچون پیتزا ، ساندویچ و غذاهای کلاسیک تایلندی، غذای خود را انتخاب کنند. مسافرانی که خارج از شهر پوکت هستند نیز نیازی به نگرانی ندارند؛ زیرا این رستوران، شعبه‌ی دیگری در ٬چالونگ٬ دارد.

آدرس: تایلند، شهر پوکت، منطقه‌ی تالادای، جاده‌ی ۱۹ یائووارد، کافه لژ انگشت کوچیکه

صبحانه

 مروارید نیلی (Indigo Pearl)

مروارید نیلی یک تفریحگاه خانوادگی‌ست که در ساحل شمالی پوکت قرار دارد و بخاطر میان‌وعده‌های فوق‌العاده‌اش، در جزیره معروف است. هر یکشبه، میان‌وعده‌ی مخصوص شامل غذاهای زیادی مانند سوشی، خوراکِ دریایی دودی، کباب، غذاهای اصیل تایلندی و بسیاری دیگر است. به همراه غذا، نوشیدنیِ مجانی و موزیک زنده نیز وجود دارد که خوردن میان‌وعده را به یک مهمانی تجملی تبدیل می‌کند. مروارید نیلی که خود عضو طراحان هتل و نیز دارای گواهینامه‌ی مشاور سفر است، برای کسانی که عاشق غذا و تجربه‌ی مکانی درجه یک هستند، رفتن به اینجا به‌شدت توصیه می‌شود.

آدرس: تایلند، پوکت، منطقه‌ی تالانگ، ساکو، شماره ۱۱۶، ساحل نای یانگ و پارک ملی، مروارید آبی

کیک

کافه و کباب‌سرای قاشق شرقی (Oriental Spoon Grill & Bar)

کافه و کباب‌سرای قاشق شرقی دارای گواهینامه‌ی مشاور سفر و تفریحگاهی مناسب و مجلل برای مسافران است که در منطقه‌ی نخل‌های دوقلویِ شهر پوکت واقع شده است. تخصص این رستوران شیک و مدرن، در سرو غذاهای کلاسیک تایلندی و نیز غذاهای غربی است. مسافران می‌توانند از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های درجه یک لذت ببرند اما میان‌وعده‌هایِ روز یکشنبه، خود به تنهایی عاملی برای جذب مسافران است! در ضیافت میان‌وعده، از غذاهایی مانند خوراک دریایی و سوشی گرفته تا پنیرهای با کیفیت و دسرهای شیرین، سرو می‌شوند. همچنین مسافران می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها و یا شکلات و پنیر، در کنار میوه، لذت ببرند.

آدرس: تایلند، پوکت، تالانگ، چونگ تالی، جاده‌ی ساحلیِ سورین، شماره ۴۶/۱۰۶، نخل‌های دوقلو

کباب

رستوران کنج (The Corner Restaurant)

رستوران کنج یک جای دنج و راحت است که در چرنتالای، روستایی در غرب پوکت واقع شده. این مکان بخاطر خدمات خوب و غذاهای خوشمزه‌اش، مورد علاقه‌ی مسافران و محلی‌ها است. این رستوران، صبحانه، نهار و شام سرو می‌کند؛ و تا جایی که امکان دارد، از مواد اولیه‌ی طبیعی در تهیه‌ی غذا استفاده می‌کند. صبحانه از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود و در کل طول روز در دسترس است. انواع مختلفی از غذاها با برچسب قیمتی متفاوت اعم از موسِلی (نوعی صبحانه‌ی انگلیسی)، پنکیک و سوپ برنج تایلندی در این مکان سرو می‌شوند. مسافران گرسنه می‌توانند انتخاب خود را از بین این غذاها انجام دهند که همراه با همه‌ی آنها، قهوه، چای و یا آبمیوه سرو می‌شود. این رستوران بخاطر کیفیت بالای خدماتش، گواهینامه‌ی مشاور سفر را دریافت کرده است.

آدرس: تایلند، پوکت، تالانگ، چرنتالای، جاده‌ی چرنتالای-بندان ۱۱۸، رستوران کُنج

رستوران

بونرات دیم سام (Boonrat Dim Sum)

برای خوردن یک صبحانه‌ی محلی، باید به رستوران بونرات دیم سام (نوعی غذای چینی) بروید. این رستوران با سه سعبه در سرتاسر پوکت، محلی قدیمی از سال ۱۹۱۷ تا کنون محسوب می‌شود. رستوران در ۶ صبح باز می‌شود و هر روز صبح، رستوران پذیرای مهمانانی‌ست که مشتاقانه خواستار دیم سام مشهور هستند. لیست غذا بسیار طولانی‌ست که شامل انواع کوفته و نان‌برنجی است. مسافرانی که بهترین غذای رستوران دیم سام را می‌خواهند باید زودتر به آنجا برسند زیرا غذاهای خوشمزه زود تمام می‌شوند.

آدرس ۱: تایلند، پوکت، منطقه‌ی تالات یای میونگِ پوکت، سوی تیلوک اوتیت ۲، رستوران بونرات دیم سام

آدرس ۲: تایلند، پوکت، موانگ، جاده‌ی بانکوک ۴۶/۲۶، رستوران دیم سام

آدرس ۳: تایلند، پوکت، موانگ، جاده‌ی چافائو ۶۹۳-۶۹۲/۵۵، رستوران دیم سام

پنکیک

 بهشت ناب ارگانیک (Pure Organic Heaven)

مسافرانی که به دنبال صبحانه‌ای خوشمزه و عاری از ضرر هستند، می‌توانند سری به رستورانِ بهشتِ نابِ ارگانیک بزنند که تخصصش در تهیه و سرو غذاهای سالم است. این رستوران در چالانگ، که یک منطقه‌ی محبوبِ حومه‌ای در جنوب پوکت است واقع شده. لیست غذای رستوران، شامل آبمیوه‌های طبیعی و سالم، اسموتی میوه، قهوه، سوپ کوینولا و همبرگر طبیعی می‌شود. مسافران می‌توانند از تماشای طلوع خورشید در ایوان لذت ببرند. همچنین این رستوران خدمات دیگری مانند شستشوی بدن و ماساژ را نیز به مسافران ارائه می‌دهد.

آدرس: تایلند، پوکت، منطقه‌ی چالانگ میونگ پوکت، سوی تاید، شماره‌ی ۸۳۱۰۰، رستوران بهشت ناب ارگانیک

صبحانه

 استراحتگاه و کافه‌ی غذای خانگی (Home Dining Cafe & Lounge)

رستوران استراحتگاه و کافه‌ی غذای خانگی، مکانی محبوب در ساحلِ پاتنگ است که غذاهای تایلندی و غربی سرو می‌کند. این رستوران بخاطر کارکنانِ خوش‌رفتار و محلِ راحتش مشهور است. صبحانه از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود و مسافران می‌توانند روز خود را با یکی از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران، در کنار قهوه‌ی تازه و اسپرسو شروع کنند. کسانی که چیز بیشتری می‌خواهند، می‌توانند انواع و اقسام نوشیدنی‌ها را نیز سفارش دهند. این کافه نیز دارای گواهینامه‌ی مشاور سفر بوده و محلی عالی برای استراحت با دوستان است.

آدرس: تایلند، پوکت، کاتو، پاتونگ، جاده‌ی پراچانکرو ۱۰-۹/۹، استراحتگاه و کافه‌ی غذای خانگی

 کباب‌سرا و کافه‌ی انبه‌ی آبی (Blue Mango Bar and Grill)

کباب‌سرا و کافه‌ی انبه‌ی آبی یکی از پرآوزاره‌ترین رستوران‌های پاتونگ است که در منطقه‌ی لوکس تفریحگاه سواحل دوقلو واقع شده است. این رستوران، به غذاهای تازه و محلی خود می‌بالد و تخصص اصلی‌اش در تهیه و سرو غذاهای تایلندی و ایتالیایی-مدیترانه‌ای است. صبحانه شامل پنکیک، کلوچه، تخم‌مرغ فلورانسی و صبحانه‌ی انگلیسی کامل است. مشتریان می‌توانند بهمراه یک نوشیدنی یا قهوه، از منظره‌ی دیدنی ساحل لذت ببرند. این رستوران نیز با داشتن گواهینامه‌ی مشاور سفر، تجربه‌ای خوب را برای مسافران تضمین می‌کند.

آدرس: تایلند، پوکت، کاتو، پاتونگ، تفریحگاهِ‌ سواحل دوقلو، کباب‌سرا و کافه‌ی انبه‌ی آبی

رستوران

 کافه‌ صبحانه‌ی سیام (Café Siam Breakfast Café)

برای کسب تجربه‌ای خاص و متفاوت، توصیه می‌کنیم به کافه صبحانه‌ی سیام بروید. این کافه که در قلب شهر پاتونگ واقع شده است، یک مهمانپذیر نیز دارد. محیط کافه گرم و صمیمی است که فضایش با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. صبحانه در تمام طول روز با گزینه‌هایی شامل موسلی، صبحانه‌ کامل، املت و نان برشته‌ی فرانسوی سرو می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند یکی از میلک‌شیک‌های خوشمزه و یا قهوه‌ی ایتالیایی کافه را نیز سفارش دهند. این کافه محلی عالی برای استراحت با دوستان، خواندن کتاب و یا خوش‌گذرانی‌ست.

آدرس: تایلند، پاتونگ، جاده‌ی راتوتیت سونگ ری، پردیس سلطنتی سوی ۵/۱۴۱، کافه‌ صبحانه‌ی سیام

اسموتی

 خوراک دریایی تریسارا (Trisara Seafood)

یکی از مشهورترین میان‌وعده‌های پوکت را می‌توان در رستوران خوراک دریایی تریسارا یافت. این رستوران که در تفریحگاه تریسارا واقع شده، تجربه‌ی منحصربفردی از غذا با نمای زیبای اقیانوس ارائه می‌دهد. شهرت عمده‌ی این رستوران، بخاطر مراسم میان‌وعده‌های یکشنبه‌اش است؛ مراسمی سنتی که در آن غذاهای خوشمزه به‌همراه موسیقی جاز سرو می‌شود، غذاهایی مانند خوراک دریایی تازه، خوراک توت و دسرهای خوشمزه. همچنین مکان‌هایی برای سرو مستقیمِ غذا و نوشیدنی‌های درجه یک نیز وجود دارد. این رستوران بخاطر خدمات عالی، منظره‌ی رو به دریا و غذاهای با کیفیتش، گواهینامه‌ی مشاور سفر خود را دریافت کرده است.

آدرس: تایلند، پوکت، چرنتالای، جاده‌ی سریسونتورن، شماره‌ی ۱/۶۰، رستوران خوراک دریایی تریسارا

منبع: کجارو

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید