Performancing Metrics

سازمان لیگ بازی ها را همزمان برگزار نکند | اتاق خبر
کد خبر: 314041
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 23:36
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انتقاد از همزمانی بازی گسترش فولاد با ماشین سازی گفت: سازمان لیگ بازی ها را همزمان برگزار نکند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، فراز کمالوند بعداز پیروزی تیمش برابر صبا در جمع خبرنگاران ورزشگاه بنیان دیزل اظهار داشت: اگر بازی ها همزمان نباشد تعداد تماشاگران افزایش خواهد یافت. بدون شک حضور تماشاگران انرزی مثبتی برای تیم میزبان است.

وی سپس با تاکید بر اینکه فشار تماشاگران روی تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد باعث موفقیت آنها می شود، ابراز داشت: اگر ماشین سازی نیز حمایت شود می تواند به لیگ برتر صعود کند.

کمالوند با اشاره به اینکه گسترش فولاد بازی های زیبا و باکیفیتی ارائه می دهد، ادامه داد: حیف که تعداد تماشاگران کمتری به ورزشگاه می آیند.

وی سپس با اشاره به اینکه پنالتی داور نیز درست بود، گفت: از درویشی پرسیدم که او هم گفت که بازیکن حریف بر روی وی خطا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص بازی داوود نوشی صوفیانی از ابتدای این دیدار گفت: ما در چند بازی گذشته به خاطر اشتباه دروازه بان امتیازاتی از دست دادیم و امروز برای همین داوود را در دروازه قرار دادیم که عملکرد خوبی داشت.

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم که از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفته بودند، با برتری تیم تبریزی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید