Performancing Metrics

خبرنگاران و نمایندگان مشهد از قطار دولت جا ماندند | اتاق خبر
کد خبر: 315315
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 03:52
سفر یکروزه رئیس جمهور به مشهد مقدس با هدف تشرف به حرم رضوی وافتتاح چندین پروژه عمرانی و بهداشتی با حاشیه هایی همراه بود که مهمترین آن جاماندن خبرنگاران و نمایندگان از قطار دولت بود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، در حالی که استانداری خراسان رضوی از هفته گذشته خبر سفر قریب الوقوع رئیس جمهور را اطلاع رسانی و بر تب و تاب حضور رسانه ها برای حضور در این مراسم افزود اما متاسفانه ناهماهنگی موجود در این رابطه بسیاری از خبرنگاران را از پوشش این مراسم محروم کرد.

گفتنی است با وجود اینکه خبرگزاری ها نسبت به معرفی خبرنگاران و نمایندگان رسانه ای برای حضور در این مراسم در آخرین روز های هفته گذشته اقدام کردند و بسیاری از خبرنگاران نیز در انتظار تماس مسئولان مربوطه بودند اما به دلایل نامعلوم استانداری خراسان رضوی از صدور کارت برای تعدادی از رسانه ها خودداری کرد.

با وجود اینکه صبح امروز رئیس جمهور در بدو ورود مقرر بود نخستین پروژه مهم شهر مقدس مشهد و اتصال قطار شهری به پایانه فرودگاه را افتتاح کند اما در کمال ناباوری هیچ خبرنگاری به جز صدا و سیما اجازه حضور در این ایستگاه را نیافت و اصحاب رسانه به ایستگاه راه آهن مشهد هدایت شدند.

با این وجود اصحاب رسانه در فرودگاه بین المللی مشهد به استقبال خبر دولت رفتند و در نخستین دقایق حضور رئیس جمهور افتتاح پروژه اتصال قطار شهری به پایانه فرودگاه مشهد زودتر از پایگاه های اطلاع رسانی دولت در صدر اخبار رسانه های محروم از حضور قرار گرفت.

رییس جمهور پس از افتتاح این پروژه به همراه شهردار و استاندار خراسان رضوی تصمیم به سفر با قطار شهری تا ایستگاه غدیر را گرفت که جلوگیری از سوار شدن نمایندگان مردم مشهد در مجلس و همچنین یکی از مقامات ارشد نظامی به این قطار از حاشیه های این سفر بود.

در حالیکه دو واگن برای این سفر کوتاه در نظر گرفته شده بود اما هنگامی که یکی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصمیم به ورود به واگن دوم را داشت تیم حفاظت از ورود وی جلوگیری کرد و موجب بازماندن نمایندگان مشهد از قطار دولت شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید