Performancing Metrics

۳ محور شریانی کشور مسدود شد | اتاق خبر
کد خبر: 315935
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 16:23
مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به مسدود بودن ۳ محور شریانی کشور به دلیل بارش برف، گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر:  به آخرین وضعیت راه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف، محور چالوس و آزادراه قزوین - زنجان حدفاصل صاعین قلعه تا ابهر مسدود است.

وی با بیان اینکه آزادراه قزوین - رشت هم به دلیل بارش برف مسدود شده است، گفت: مسافران می‌توانند برای این دو آزادراه، از مسیر جایگزین جاده قدیم قزوین-رشت و جاده قدیم قزوین-زنجان استفاده کنند.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه محورهای فرعی شمشک - دیزین، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه، زنجان - طارم و گنجنامه - تویسرکان هم مسدود است، افزود: بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل، زنجان، همدان، البرز، تهران، کردستان، سمنان، گیلان، قزوین، خراسان شمالی، قم و گلستان ادامه دارد و در ارتفاعات این استان‌ها بارش برف را داریم.

خالدی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محور هراز و فیروزکوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: پیش بینی می‌شود از فردا صبح سه شنبه، شرق کشور به سمت استان‌های خراسان رضوی، شرق سمنان و گلستان با بارش برف همراه باشد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید