Performancing Metrics

با این امید در انتخابات پیش رو شرکت می کنیم که در جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی قدم برداریم | اتاق خبر
کد خبر: 316000
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 05:57
دریابیگی:
دریابیگی گفت: 90 درصد کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند و قراردادهای کار به کمتر از یکماه تقلیل پیدا کرده است و در این شرایط حساس که جامعه کارگری مشکلات فراوانی دارد نمایندگان اصلح می توانند گوشه ای از این مشکلات را حل کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، نصراله دریابیگی عصر امروز در همایش مشترک حزب اسلامی کار و خانه کارگر مازندران تحت عنوان فردای روشن که در سالن سرداران شهید این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک ایام اله دهه فجر اظهار داشت: این همایش با این هدف برگزار شد که اعلام کنیم جامعه کارآفرینی و کارگری همسو با سایر مردم این ایام را ارج نهاده و درسی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب همچون گذشته از آرمانهای امام و انقلاب پاسداری نماییم.

وی افزود: در این مقطع حساس باید از رییس جمهور و دولتمردان که در جهت تحقق آرمانهای این ملت و انعکاس مظلومیت مردم شریف ایران در بحث برجام تلاش کردند قدردانی کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: تشکیلات کارگری مازندران به همراه حزب اسلامی کار که سابقه دیرینه دارد ستاد انتخاباتی برگزار نمود چراکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای ما بسیار حائز اهمیت است

دریابیگی خاطر نشان کرد: 90 درصد  کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند و قراردادهای کار به کمتر از یکماه تقلیل پیدا کرده است و در این شرایط حساس که جامعه کارگری مشکلات فراوانی  دارد نمایندگان اصلح می توانند گوشه ای از این مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که تشکیلات کارگری و حزب اسلامی کار بدنبال آن است تحقق عدالت اجتماعی است اظهار داشت: به دلیل بی عدالتی بسیاری از کارخانجات تعطیل شد که اولین قربانیان آن نیروی کار جوان بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خواستار حمایت از کار تولید توسط نمایندگان مجلس شد و تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر عدالت اجتماعی در جامعه کارگری پشت ویترین ها است.

دریابیگی به تعداد اعضای عضو خانه کارگر مازندران اشاره  و تعداد آنان را بیش از 200 هزار نفر اعلام کرد.

وی در پایان گفت:مشکلات بازنشستگان، کارگران و جوانان باید توسط نمایندگان مجلس رفع رجوع شود و حاصل آن رفاه عمومی و رفع نابسامانیهای جامعه  و کاهش تورم، تقسیم عادلانه ثروت است.

دریایگی اظهار داشت: با این امید در انتخابات پیش رو  شرکت می کنیم که در جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی قدم برداریم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید