Performancing Metrics

قراردادهای کار در مازندران به کمتر از یک ماه تقلیل پیدا کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 316013
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 07:17
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:
دبیراجرایی خانه کار و کارگر مازندران گفت: ۹۰ درصد از کارگران مازندرانی امنیت شغلی ندارند و قراردادهای کاری به کمتر از یک ماه تقلیل پیداکرده است.

اتاق خبر- دبیراجرایی خانه کار و کارگر مازندران گفت: ۹۰ درصد از کارگران مازندرانی امنیت شغلی ندارند و قراردادهای کاری به کمتر از یک ماه تقلیل پیداکرده است.

نصراله دریا بیگی شامگاه دوشنبه در همایش مشترک حزب اسلامی کار و خانه کاروکارگر استان مازندران ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جامعه کارگری استان مازندران همگام با دیگر هم استانی‌های ولایتمدار در روز ۲۲ بهمن، با حضور درصحنه، از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی پاسداری خواهند کرد.

دبیر اجرایی خانه کاروکارگر استان مازندران، ادامه داد: در این مقطع حساس ضمن قدردانی از زحمات دولتمردان در به ثمر رساندن برجام، بر خود وظیفه می‌دانیم از همدلی ملت شریف ایران در تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی سپاس و قدردانی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه جامعه کارگری و کارآفرینی با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: ۹۰ درصد از کارگران مازندرانی امنیت شغلی ندارند و قراردادهای کاری به کمتر از یک ماه تقلیل پیداکرده است و روابط کار در ایران در بخش های قانون کار با مشکلات بسیار فراوانی روبروست که کلید حل این مشکلات در دست مجلس شورای اسلامی است.

دبیر اجرایی خانه کاروکارگر استان مازندران، کارگران را اولین قربانیان کارخانه‌های تعطیل‌شده دانست و اظهار داشت: مجلس می‌تواند با اصلاح قوانین کار در رفع مشکلات معیشتی کارگران و تحقق عدالت اجتماعی مؤثر باشد.

وی بابیان اینکه عدالت اجتماعی در جامعه کارگری در ویترین دیده‌شده، عنوان کرد: ۲۰۰ هزار عضو مستقیم کارگر، با حضور در انتخابات از نمایندگان منتخب خود عدالت اجتماعی را طلب خواهند کرد زیرا نمایندگان نقش مهمی را در رفع نابسامانی‌های واحدهای کارگری و کارفرمایی، توسعه پایدار و عدالت اجتماعی، رونق اقتصادی، تقسیم عادلانه ثروت و رفاه عمومی ایفا می‌کنند.  

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید