Performancing Metrics

۱۳۳۲ شعبه اخذ رای در گلستان برپا می شود | اتاق خبر
کد خبر: 318538
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 17:25
معاون سیاسی استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در روز انتخابات در استان گلستان یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی‌اصغر طهماسبی، عصر سه شنبه، در همایش انتخابات، مشارکت، امنیت و اقتدار نظام، با بیان این که هفت نماینده گلستان از ۶ حوزه انتخابیه وارد مجلس می شوند، گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز به حضور مردم می‌بالیدند.

وی افزود: استان گلستان در ۶ حوزه انتخابیه خود یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در روز انتخابات دارد.

وی از حضور ۱۹ هزار و ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در روز انتخابات خبرداد و اظهار کرد: در مجلس خبرگان نیز استان گلستان دو نماینده دارد که برای این انتخابات یک حوزه انتخابیه در نظر گرفته‌شده است.

طهماسبی گفت: رعایت امنیت ملی، عدم وابستگی به مراکز ثروت و قدرت، رعایت اصل بی‌طرفی، برخورد قانونی و اطمینان بخشی برای برگزاری انتخابات سالم در دستور کار ما است.

وی تصریح کرد: تاکنون در استان گلستان ۱۶ هزار و ۱۰۰ نشست خانگی و بیرونی انتخاباتی برگزارشده است و امنیت همه این نشست‌ها تأمین‌شده است.

به گفته وی تاکنون ۳۳ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزارشده است و در آستانه انتخاباتی هستیم که سرنوشت مردم و نظام را مشخص می‌کند و به همین دلیل باید شورونشاط انتخاباتی داشته باشیم.

طهماسبی اظهار کرد: انتخابات ۴ رکن اساسی امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت دارد، در بهترین حالت در نظام‌های غربی تنها ۳۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند اما در ایران متوسط کشور ۷۰ درصد و در استان گلستان نیز تا ۹۲ درصد مشارکت مردمی داشته‌ایم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید