Performancing Metrics

پیروزی‌مقابل‌تیمی‌ماننددارمشتات‌راحت‌نیست | اتاق خبر
کد خبر: 319617
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 01:07
گواردیولا:
سرمربی بایرن مونیخ اذعان کرد که تیمش در مقابل دارمشتات کار بسیار دشواری پیش رو داشت و به سختی توانست از سد این حریف عبور کند.

سرمربی بایرن مونیخ اذعان کرد که تیمش در مقابل دارمشتات کار بسیار دشواری پیش رو داشت و به سختی توانست از سد این حریف عبور کند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، بایرن مونیخ ساعتی پیش در هفته بیست و دوم فصل 16-2015 بوندسلیگا موفق شد با نتیجه 3 بر 1 میهمانش دارمشتات را از پیش رو بردارد.
بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" برای غلبه بر تیمی مثل دارمشتات به زدن گل‌های رویایی نیاز است. زدن 36 شوت به سمت دروازه حریف آمار رضایت‌بخشی است اما پیروز شدن در مقابل پنج-شش مدافع واقعا دشوار و به جرأت می‌گویم حتی غیرممکن است. از عملکرد شاگردانم راضی‌ام؛ ما صبورانه کار کردیم و از روحیه خوبی برخورداریم."
دیرک شوستر ،سرمربی دارمشتات، هم اظهار داشت:" مشخص بود که می‌بایستی تا حد زیادی تلاش و تمرکزمان را روی دفاع باثبات معطوف می‌کردیم. برای تحقق این منظور زحمت زیادی کشیدیم و عملکرد درخشانی ارائه دادیم. خیلی سخت بود که بایرنی‌ها را از جلو دروازه‌مان دور کنیم. علاوه بر آن قصد نداشتیم صرفا به دفاع و مقاومت بپردازیم، بلکه مایل بودیم تا جایی که امکان دارد حریف را آزار هم بدهیم. از این جهت وجهه خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و اعتبار خریدیم."

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید