Performancing Metrics

عرق خارخاسک به خورد مردم داده اند! | اتاق خبر
کد خبر: 319723
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 17:34
ایران در ستون طنز خود نوشت:روزهای انتخابات روزگار معجزه است. لابد می‌فرمایید چرا؟ توضیح می‌دهیم.

اتاق خبر - خب تا قبل از انتخابات ما فکر می‌کردیم که در انتخابات سال 92 دولت اعتدال با رأی اکثریت انتخاب شده و بر مسند امور نشسته. اما با توجه به فرمایش جناب الیاس نادران که «2.5  سال ‌است‌ خواسته‌های ‌مردم نادیده گرفته شده» تازه شیرفهم شدیم که ظاهراً کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. احتمالاً دولت مستقر یا آرای اکثریت را کسب نکرده یا با جادو و جنبل حائز آرای اکثریت شده است. شاید هم شب انتخاباتی خیلی‌ها را چیزخور کرده باشند. هیچ بعید نیست که کار مظنونین همیشگی باشد.

 

آن‌طور که جناب زاکانی درباره « جنایت‌های فرزندان جناب هاشمی» فرموده‌اند هیچ بعید نیست که شب انتخابات نان و آب مردم با معجون خارخاسک آلوده شده باشد تا فردا حال شان دگرگون شده و رأی شان را به نام نامزد نامربوط به صندوق انداخته باشند.

حالا که 2.5 سال گذشته تازه مردم فهمیده‌اند که این دولت دولت مطلوب شان نبوده و هیچ‌کدام از خواسته‌های شان را برآورده نکرده  و نخواهد کرد. در عین حال ما فکر می‌کردیم الان در سال 1394 هجری شمسی به سر می‌بریم و دیری است که سلسله قاجار بر افتاده و از صحنه روزگار محو شده است. اما آن‌طور که جناب سلیمانی نماینده مجلس و وزیر دولت قبل می‌فرمایند: «پورسانت‌بگیران در قراردادهای جدید نفتی «دارسی‌‌دوِّم» را رقم می‌زنند.» پس لابد امین‌السلطان و مشیرالدوله و مهندس الممالک عضو کابینه هستند که قرارداد دارسی جدیدی در حال امضاست.

با توجه به اینکه دوستان حداقل قبول دارند که جناب روحانی رئیس دولت است و عجالتاً هنوز از مظفرالدین شاه قاجار خبری نیست لاجرم یا ما به همراه جناب روحانی به عقب پرتاب شده‌ایم یا رجال قاجاری فوق‌الذکر از دل تاریخ شبیخون زده و  بخشی از کابینه را تسخیر کرده‌اند. ما تا پیش از این فکر می‌کردیم که دولت اعتدال حداقل اندازه گروهبان دودو در کارتون پلنگ صورتی کارایی دارد که فقط با زدن یک سوت همه چیز را درست می‌کند. یعنی وقتی جناب میرکاظمی وزیر دولت قبل یک سوت بزنند به طرفه العینی ایران گلستان شود و شاخص‌های اقتصادی گل‌کاری شده در دولت قبل خیلی سریع در نمودارها آمارهای صعود را درنوردند.

باتوجه به اینکه جناب میرکاظمی می‌فرمایند:«بعد از برجام هیچ اتفاقی برای اقتصاد کشور نیفتاده است. سوئیفت هنوز باز نشده و امکان بازگشایی «ال سی» هم وجود ندارد. میزان فروش نفت ما هنوز تغییری نکرده است. پول‌های بلوکه شده ما هنوز بازنگشته است.» کشور فقط به معجزه هاله نوری احتیاج دارد و بس...

اما مهم ترین معجزه برمی‌گردد به این اظهارات جناب زاکانی که « غرب تلاش دارد ساختار مجلس را به نفع منافع و دلخواه خود تغییر دهد.» والله ما چه عرض کنیم؛ فقط مگر نامزدهای مد نظر غرب دیوید کاپرفیلد باشند که از زیر ذره‌بین شورای  نگهبان رد شده باشند. ورنه  هر سخن و گمانه زنی در این باره زیر سؤال بردن تصمیم‌های شورای نگهبان است و خب انتقاد از شورای نگهبان هم که لابد اگر از سوی ایشان باشد بلااشکال است.

 

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید