Performancing Metrics

سامانه ثبت سفارش کالا از 4 روز پیش قطع است | اتاق خبر
کد خبر: 320131
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 04:30
در حالیکه یک صادرکننده می گوید سامانه الکترونیکی ثبت سفارش کالا و صادرات کالا از 4 روز پیش قطع است و امکان هیچ نوع ثبت سفارش یا صدور کالا برای هیچ تاجری وجود ندارد اما سازمان توسعه تجارت تاکید دارد که سامانه قطع نیست.

اتاق خبر: یک صادرکننده از قطع 4 روزه سامانه الکترونیکی ثبت سفارش کالا و صادرات کالا خبر داد و گفت: در این چند روز امکان هیچ نوع ثبت سفارش یا صدور کالا برای هیچ تاجری وجود ندارد.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ آسمی ادامه داد: از زمانی که سامانه بخش مقررات واردات صادرات الکترونیکی شده است، مشکلات زیادی به وجود آمده است. زیرا این سامانه به صورت مداوم با اختلال‌ و قطعی های چند ساعته مواجه است.

وی توضیح داد: هم اکنون بازرگان ها باید برگه مجوز خود را به مرکز توسعه تجارت ببرند تا از طریق این سامانه اسکن و در گمرک دریافت شود.

آسمی تصریح کرد: در گذشته این مراحل به صورت دستی انجام می شد. اما اکنون این سامانه الکترونیکی قطع است و کارها نیز دیگر به صورت دستی انجام نمی شود و به این ترتیب تمامی امور صادرات و ثبت سفارش روی زمین مانده است.

در همین راستا موضوع را از تقی محمدیان مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت جویا شد و او اظهار داشت: سامانه قطع نیست و کارها روال عادی خود را طی می‌کند و ما توضیحات لازم را به بازرگانان می‌دهیم.

 طی چند ماه گذشته برای کاهش بروکراسی‌های اداری سامانه ثبتارش راه اندازی شد تا صادرکنندگان و واردکنندگان از این طریق اطلاعات خود را ثبت کنند.

94109

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید