Performancing Metrics

جایگاه ورزش در تامین سلامت جامعه مورد توجه قرار بگیرد | اتاق خبر
کد خبر: 320311
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 23:04
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان امر باید اهمیت و جایگاه ورزش در تامین سلامت عمومی جامعه را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، علی لاریجانی عصر دوشنبه در گردهمایی بزرگ جامعه ورزشی استان قم با بیان این مطلب افزود: سالم سازی جسم و روح مردم از طریق توسعه ورزش در جامعه امکان پذیر است و این مسیر عاقلانه ای است که باید از سوی مسوولان مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی در استان قم پایین تر از سرانه متوسط کشوری است، گفت: این نقیصه باید برطرف شود و امکانات و تجهیزات لازم در اختیار ورزشکاران قمی قرار بگیرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در آینده با توسعه و رونق هرچه بیشتر فضاهای اقتصادی و کسب و کار در کشورمان، در امر توسعه ورزش در استان نیز گشایشی حاصل شود.
وی در ادامه افزود: در قانون بودجه امکانی فراهم آمده است که پروژه های نیمه تمام ورزشی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته تا این پروژه ها تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد و این فرصت بسیار خوبی برای کاهش سختی دولت و رشد و توسعه ورزش در استانهاست.
لاریجانی در پایان با بیان اینکه ورزش قهرمانی در استان قم با توجه به افتخارآفرینی برای کشور باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی با توجه به زیرساخت ورزش قهرمانی و توسعه سلامت در جامعه بسیار اهمیت دارد.
در گردهمایی بزرگ جامعه ورزشی استان قم از نخستین کتاب تاریخ ورزش قم با عنوان «تاریخ زورخانه و کشتی شهرستان قم» با حضور جمعی از مسوولان رونمایی شد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید