Performancing Metrics

امضاء تفاهم‌نامه مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن | اتاق خبر
کد خبر: 320766
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 17:43
تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با شرکت آلمانی جهت مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با شرکت آلمانی جهت مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن به امضاء رسید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از فارس؛ بعد از ظهر امروز، تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با شرکت آلمانی جهت مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن‌ با حضور وزیر راه و شهرسازی در برج راه‌آهن به امضاء رسید.

در این مراسم مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه، راه‌آهن ایران با فرآیندها و تجربیات راه‌آهن آلمان شبیه‌سازی می‌شود.

محسن پورسیدآقایی اظهار داشت: راه‌آهن کشور ما باید از نظر ساختار و فرایندها تغییراتی داشته باشد و از تجربیات سایر کشورهای موفق در این زمینه استفاده کند.

وی به موافقت‌نامه شرکت راه‌آهن ایران با شرکت آلمانی در زمینه مشارکت راهبردی در طرح تحول سازمانی راه‌آهن اشاره کرد و گفت: پس از این موافقت‌نامه، قراردادهایی در حوزه فرایندها، نرم افزارها و ساختارهای سازمانی و نیروی انسانی نیز به امضا می‌رسد.

مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت: تفکیک تصدی‌گری در راه‌آهن از حاکمیت و بازدیدهای کارشناسان دو طرف از راه‌آهن‌های دو کشور، برخی از مفاد این موافقت‌نامه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: فعلاً در این موافقت‌نامه کل پروژه‌هایی که دو طرف درباره آن به توافق می‌رسند، در بازه زمانی دو ساله خواهد بود.

94111

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید