Performancing Metrics

95؛ سال افتتاح پروژه‌های بیمارستانی است | اتاق خبر
کد خبر: 321012
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 20:23
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سال آینده سال چشمگیری در افتتاح پروژه‌های بیمارستانی خواهد بود.

اتاق خبر: دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه‌ افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی تاکستان در گفت‌وگویی گفت: بدون شک سال آینده سال چشمگیری در افتتاح پروژه‌های بیمارستانی در سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: تعداد پروژه‌های بیمارستانی که سال آینده افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد، از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود. برهمین اساس سال 95، سالی طلایی را در پیش خواهیم داشت و تعداد تخت‌های بیشتری در اختیار بیمارستان‌ها قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت چشم انداز بهداشت استان قزوین را هم مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مذاکراتی که در دو سفر گذشته به قزوین با استاندار این استان داشتیم، می‌توان پیش بینی کرد که سال آینده، ارتقای خدمات سلامت و بهداشت در این استان بالاتر خواهد رفت.

هاشمی با اشاره به افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی شفا در تاکستان افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف از جمله مراقبت‌های ویژه ICU و CCU، اتاق عمل، زنان و زایمان و اتاق عمل سرپایی در بخش اورژانس است.

وی ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان که با 8هزار و 500 مترمربع زیربنا در چهار طبقه ساخته شده، 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

 هم اکنون هزار و 800 تخت فعال در 15 بیمارستان دولتی و خصوصی استان قزوین وجود دارد که برای رسیدن به میانگین کشوری، 1000 تخت بیمارستانی دیگر نیاز است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید