Performancing Metrics

شایسته صعود بودیم | اتاق خبر
کد خبر: 321203
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 13:38
کلوپ:
سرمربی لیورپول می‌گوید تیمش شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا بوده است. او همچنین عنوان کرد آنها اکنون با خیال راحت به دیدار به منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه فکر خواهند کرد.

 به‌ گزارش اتاق خبر و به نقل از گاردین، لیورپول شب گذشته (پنجشنبه) در حالی برابر آگسبو‌رگ به میدان رفت که در دیدار رفت در آلمان با این تیم به تساوی بدون گل رسیده بود ولی پنا‌لتی‌ دقیقه پنج جیمز میلنر باعث شد قرمز‌های آنفیلد راهی دور بعد شوند.

 یورگن کلوپ بعد از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ اروپا گفت: از نتیجه‌ به دست آمده خوشحالم و باید تاکید کنم شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. فو‌تبا‌ل همین است اگر گل زود هنگامی را به ثمر برسانید، کارتان خیلی راحت می‌شود. آگسبو‌رگ در خط دفاع تیم قدرتمندی است و ما توانستیم بیش از 70 دقیقه تیم برتر میدان باشیم و برتری خودمان را حفظ کنیم تا راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شویم. هر کس بازی را دیده باشد، فکر می‌کند که ما شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. بهترین شانس‌های مسابقه را ما خلق کردیم و اگر کمی دقت می کردیم، بیش از یک گل به ثمر می‌رساندیم. متاسفانه در 20 دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم. البته تنها این مشکل ما نیست و خیلی تیم‌ها هستند که این مشکل را دارند و اواخر مسابقه کنترل بازی را از دست می‌دهند.

 

لیورپول منتظر است تا امروز (جمعه) ساعت 15:30 حریف بعدی خود را در لیگ اروپا بشناسد. قرمز‌های شهر آنفیلد در ادامه باید روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر منچسترسیتی به میدان برود.

 سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه افزود: حالا با روحیه خوبی به فکر بازی با منچسترسیتی خواهیم بود. در آن دیدار کوچک‌ترین اشتباه باعث خواهد شد که از رسیدن به جام قهرمانی باز بمانیم. خو‌شبختا‌نه روحیه خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم یکشنبه جام قهرمانی را به هو‌اد‌ا‌رانمان هدیه بدهیم. خو‌شبختا‌نه هم کوتینیو و هم استوریج آماده بازی شدند و می توانند در بازی یکشنبه برای ما به میدان بروند. در خط دفاع نیاز به تقویت بیشتر داریم. خو‌شبختا‌نه باشگاه در حال تمدید قرارداد کولوتوره است ولی به تقویت بیشتری در خط دفاع نیاز داریم تا تیم بهتری شویم.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید